Botgros Didina
Trimis la 25.02.2018Activitățile din cadrul proiectului au fost planificate în concordanță cu standardele curriculare și particularitățile de vârstă ale elevilor. Activitățile la clasă au alternat cu cele de teren și cele din laboratorul de informatică. Au fost folosite metodele centrate pe elev, diverse, care au permis cadrului didactic să fie facilitator al învățării, iar elevii să beneficieze de autonomie și colaborare în luarea deciziilor și rezolvarea problemelor.
Dobândirea cunoștințelor prin observare directă pe teren și experiențe de laborator a făcut mult mai ușoară învățarea. Produsele realizate pe baza fotografiilor și a filmărilor, dar și a cercetărilor făcute cu ajutorul internetului, au contribuit în mare măsură la dezvoltarea abilităților sec.XXI. Au fost utilizate inovativ diverse resurse TIC pentru rezolvarea problemelor intâlnite pe teren, elevii au colaborat în cadrul echipelor de lucru, dezvoltându-și competențele de comunicare.
Botgros Didina
Școala Gimnazială Sf.Varvara Aninoasa, România, Aninoasa, Hunedoara
Trimis la 25.02.2018 - 16:15
Proiect de lectie interdisciplinar cu tema - Fungi. Proiectul de lectie pastreaza structura ERR, are atat elemente din activitatea practica, materiale interactive, aplicatii digitale si teme bazate pe Teoria inteligentelor multiple.
Ana-Maria Cristea
Școala „Simion Balint”, Copaceni, Cluj
Lecție interactivă de predare-consolidare și evaluare a cunoștințelor
Disciplina: Geografie - clasa a V-a.
Rodica Lupașcu
Colegiul Tehnic Mircea Cristea / Colegiul Tehnic Energetic Remus Răduleț, Brașov