Fundația Orange

Avantajele aplicațiilor e-learning în procesul de învățământ

Concurs

COBZARU-CĂLIN CORNEL

Trimis la 22.02.2018

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V, VI, VII, VIII AVANSAT PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Tehnologiile de e-learning utilizate în prezent sunt rezultatul evoluției metodelor pedagogice și psihologice din educație, precum și a tehnologiilor IT&C (tehnologii web, tehnologii multimedia, tehnologii de comunicație).



Proiecte didactice


Documente


Tehnologiile de e-learning utilizate în prezent sunt rezultatul evoluției metodelor pedagogice și psihologice din educație, precum și a tehnologiilor it&c (tehnologii web, tehnologii multimedia, tehnologii de comunicație). Astfel, utilizarea sistemului internet, a programelor de elaborare a produselor web, a înregistrărilor audio/video, a stocării informațiilor pe cd-uri, a implementării rezultatelor din domeniul graficii pe calculator au făcut posibile elaborarea de cursuri online, de software educațional pentru diverse discipline.
În activitatea desfășurată până acum, venind în contact cu elevii, am constatat că gradul de atractivitate al noțiunilor studiate sporește atunci când intevine în procesul de acumulare a cunoștințelor și calculatorul (softuri specifice, prezentări multimedia,instrumente de e-learning). Acest aspect m-a determinat să implic în activitatea didactică resurse de e-learning, fapt ce s-a dovedit a fi de o eficiență ridicată, contribuind la dezvoltarea actului didactic.


COBZARU-CĂLIN CORNEL, profesor de Informatică și TIC

ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.1 PECINEAGA, ROMÂNIA, PECINEAGA, Constanța

Trimis la 22.02.2018 - 10:04


Materiale similare

Editarea grafică a imaginii - programă opțional

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, VIII

Cursul opțional “ Editarea grafică a imaginii”, propus pentru clasa a VIII-a, gimnaziu, are ca scop principal dezvoltarea competențelor digitale, de lucru cu editoare grafice avansate, lucrul în echipă și formarea abilităților de a crea produse grafice de calitate.

Proiect de tehnologie didactică (Pledoarie pentru abordarea unei noțiuni din perspectivă transdisciplinară)

Interdisciplinar
INFORMATICĂ ȘI TIC, VI

Lumea modernă, dominată de tehnologie lasă din ce în ce mai puțin spațiu pentru manifestarea creativității elevilor, pentru ca ei să poată aborda într-o viziune unitară aspecte ale științei și ale artei. Am încercat realizarea unui proiect didactic care să îmbine noțiunile științifice și artistice.