Fundația Orange

Interjecția

Concurs

Sandor Veronica

Trimis la 21.04.2017

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, VII ÎNCEPĂTOR CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Acest plan de lecție propune aprofundarea cunoștințelor legate de interjecție ca parte de vorbire prin transferul acestora în realitatea ce ne înconjoară. De cele mai multe ori, elevii consideră elementele de gramatica ca fiind lipsite de importanță și cu o utilitate greu de regăsit dincolo de băncile școlii. Pentru a ne apropia de ceea ce îi reprezintă ca pasiuni muzicale, am ales o melodie recentă în care sunt utilizate interjecții.



Proiecte didactice


Documente


Galerie imagini, clic pentru zoom


Alte informații

Pentru a realiza transferul informațiilor dincolo de paginile caietului am vizitat blogul "IMPRESII SCOASE LA MEZAT" unde sunt cateva articole legate de industria muzicală, exemple de melodii și un top al melodiilor în care se pot regăsii onomatopee și interjecții care au devenit celebre.

https://hazaparu.wordpress.com/2011/12/19/top-10-cele-mai-de-succes-interjectii-din-industria-muzicala/


Sandor Veronica, profesor de Limba și literatura română

Școala Gimnazială Teleki Domokos Gornești, Romania, Reghin, Mureș

Trimis la 21.04.2017 - 11:50


Materiale similare

Lecția „Raportul realitate – ficțiune în textul epic” este realizată în cadrul CDȘ – „Strategii de comprehensiune lectorală”, la clasa a VII-a.

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, VII

Lecție de fixare a cunoștințelor, de formare a priceperilor și deprinderilor de
muncă independentă și de aplicare a cunoștințelor în practica vorbirii și scrierii limbii române. Scopul: Valorificarea informațiilor de limbă română și de teorie literară în înțelegerea și interpretarea textului literar.

Proiect didactic Derivarea

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, VI, VII, VIII

Materialul reprezintă un proiect didactic cu tema Derivarea, lecție de predare, dar și de consolidare a cunoștințelor, potrivită pentru clasele a VI-a, a VII-a și a VIII-a. Competență generală este utilizarea corectă și adecvată a limbii române în receptarea și producerea mesajelor.