Pentru că este de părere că digitalizarea este viitorul, Valentina David, profesor de limba română la Școala Gimnazială George Coșbuc din 23 august, a încercat mereu să vadă cum poate aplica un program și la materia sa.
Pentru că este de părere că digitalizarea este viitorul, Valentina David, profesor de limba română la Școala Gimnazială George Coșbuc din 23 august, a încercat mereu să vadă cum poate aplica un program și la materia sa.
Viorel Iulian Cîrdei, profesor de TIC la Școala Gimnazială “Mitropolit Iacob Putneanul” din Putna, ne-a povestit despre ce înseamnă introducerea programului Digitaliada la clasă, cum vede el formările Digitaliada și ce înseamnă “școala viitorului”.
Bucuria pe care copiii o simt atunci când intră în laboratorul Digitaliada nu trebuie să o masori, ci o vezi în ochii lor.
Cristian Petru Pop, inspector de matematică, ISJ Cluj, este de părere că odată cu introducerea materialelor digitale se observă o implicare mai mare chiar și la profesori, nu numai la copii.
Claudia Diaconescu-Armășescu a fost inspector școlar pentru matematică la Inspectoratul Școlar al Județului Vâlcea (n.red. până la sfârșitul lunii martie a acestui an).
A văzut în formările Digitaliada ceva foarte practic, aplicat, ușor de folosit la clasă dacă ești dispus să înveți la rândul tău.
Implicarea mult mai mare a elevilor în orele predate cu instrumente digitale este lucrul pe care Elena Stănișor, directorul Școlii de la Roești, îl subliniază încă de la început.
Profesorul de TIC de la Școala Gimnazială Bretea Română, județul Hunedoara, Mariana Jurj, este la al doilea proiect Digitaliada aplicat într-o școală. Asta după ce a participat în prima ediție Digitaliada, de la Școala Gimnazială Băcia.
Fost director al Școlii Gimnaziale Bretea Română, județul Hunedoara, profesorul de matematică Ioan Tăușean apreciază foarte mult efectul introducerii tehnologiei la orele sale.
Pentru ca tot mai mulți elevi să aleagă Școala Gimnazială Bretea Română, directorul Alexandru Pârlițeanu spune că trebuie să performeze.
Aspirațiile trebuie să fie mereu înalte și realizările vin, dacă înveți în permanență și dacă te adaptezi – aceasta este lecția predată zi de zi elevilor lor, de profesorii de la Școala Gimnazială Bretea Română, din județul Hunedoara.
Un manager de școală este în primul rând un manager educațional, un om preocupat nu numai de aspectele tehnice ale meseriei, cât mai ales de cele specifice școlii și învățatului.