Fundația Orange

Alte resurse


Această secțiune cuprinde materialele educaționale transmise în afara concursului #Digitaliada de către persoane implicate în dezvoltarea și/sau utilizarea mijloacelor educației digitale. Utilizând filtrele de mai jos, poți căuta materiale indicând disciplina, clasa, categoria, tipul de lecție, gradul de dificultate sau județul, poți vizualiza materialele educaționale digitale după unul sau mai multe criterii.

Tutorial Clone - Scratch

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, VI

Tutorial clone - o modalitate de utilizare a opțiunii de clonare a obiectelor în Sratch, integrată într-un joc.

Test Quizziz - operatori și structura alternativă IF

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, VII

Test platforma de evaluare Quizziz - operatori și expresii, structura alternativă IF

Recapitulare - Instrucțiunea IF

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, VII

Test recapitulativ - structura alternativă IF.

Editarea grafică a imaginii - programă opțional

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, VIII

Cursul opțional “ Editarea grafică a imaginii”, propus pentru clasa a VIII-a, gimnaziu, are ca scop principal dezvoltarea competențelor digitale, de lucru cu editoare grafice avansate, lucrul în echipă și formarea abilităților de a crea produse grafice de calitate.

Html - test de evaluare

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, VIII

Test de evaluare Html realizat pe platforma Quizziz.

Opțional - Micul programator

Interdisciplinar
INFORMATICĂ ȘI TIC, III, IV

Programă de opțional care propune activități digitale adaptate la categoria de vârstă și la nevoile elevilor de la ciclul primar.

Structuri alternative - If și Switch - evaluare

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, VII

Test interactiv de evaluare pentru structurile alternative If și Switch, pe platforma Quizziz.

Calculul datei Paștilor folosind Tinker

Interdisciplinar
MATEMATICĂ, V, VI, VII, VIII

Cu ajutorul aplicației Tynker am realizat un program de calcul pentru data serbării Paștilor ortodoxe din fiecare an (calendarul Iulian). Pentru acest lucru am folosit algoritmul lui Carl Friedrich Gauss (1777-1855).

Ne jucam si invatam cu Scratch

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, III

Scratch este un limbaj de programare care ii ajuta pe copii sa creeze propriile povesti interactive, animatii, jocuri si muzica si sa pe care pot sa le impartaseasca cu altii. Realizand proiecte in Scratch, elevii mici invata atat matematica, cat mai ales invata sa gandeasca creativ si in colaborare, in echipa.

Poveste cu StoryJumper

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, II

StoryJumper este o aplicație îndrăgită deopotrivă de profesori și elevi. Este ușor de utilizat și de școlarii mici. În aceast story Ariana a inventat o poveste minunată, utilizând mijloacele moderne pentru exprimarea creativității.

Test de evaluare

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, VII, VIII

Test de evaluare TIC clasa a VII-a

Portofoliu digital sau Dosarul invatatorului

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, III

Un model de portofoliu digital - E-portofolio - facut in aplicatia Livresq.
In portofoliu se pot pune toate documentele invatatorului/profesorului si poate fi accesat on-line evitandu-se astfel consumul de hartie,tus si dosare din plastic.