Elena Buric
Trimis la 14.02.2019”Adjectivele posesive” este proiectul didactic asociat documentului video cu același titlu. Proiectul urmărește reactualizarea unor cunoștințe sumare din clasa a V-a, dar, mai ales, un parcurs dinamic și interactiv de învățare și de consolidare a cunoștințelor, prin implicarea elevilor în toate activitățile, majoritatea în format digital și de mare diversitate, oferindu-le posibilitatea evaluării rapide și directe.
Proiectul precizează clar obiectivele și competențele vizate, propune un scenariu dinamic, metode și strategii diverse, activ-participative, cu caracter deseori amuzant, ce privilegiază activitatea de grup sau individuală a elevilor, stimulează creativitatea acestora , dorința de a vorbi despre sine, spiritul de competiție și implicarea în evaluarea propriilor activități.
Scenariul didactic include secvente digitale create de autoare și are la bază, în primul rând, numeroase aplicații Google, dar și jocuri create pe learningapps și educaplay.
Elena Buric, profesor de Limbi moderne
Colegiul Dobrogean ”Spiru Haret”, România, Tulcea, Tulcea
Trimis la 14.02.2019 - 06:54
Leçon
Aceastã lecție de limba francezã poate fi folositã la clasa a V a, L 2, fiind potrivitã pentru nivelul A1, conform CECRL.
Tipul lecției: Insusire de noi cunoștințe.
Competențe generale vizate: Production orale et écrite.
Competențe specifice: identificarea orei; exprimarea corecta a orei.
Manea Georgiana
Scoala Gimnaziala , Dâmbovița
Elevii vor invata verbele regulate la indicativ prezent prin intermediul platformei interactive Nearpod, intr-un mod atractiv.
Ioana Horga
Colegiul Național ”Gheorghe Sincai”, Colegiul Național ”Mihai Eminescu”, Maramureș
1 comentariu
Les adjectifs possessifs
Proiectul este foarte bine întocmit și consider că este util în predarea adjectivelor posesive deoarece conține și suport auditiv pe lângă suportul vizual.Felicitări pentru această lecție atractivă!
Răspunde