Fundația Orange

„Les adjectifs possessifs”/ ”Adjectivele posesive”

Concurs

Elena Buric

Trimis la 14.02.2019

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, V, VI MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Proiectul urmărește reactualizarea unor cunoștințe sumare din clasa a V-a, dar, mai ales, un parcurs dinamic și interactiv de învățare și de consolidare a cunoștințelor, prin implicarea elevilor în toate activitățile, majoritatea în format digital și de mare diversitate, oferindu-le posibilitatea evaluării rapide și directe.



Proiecte didactice


Documente


”Adjectivele posesive” este proiectul didactic asociat documentului video cu același titlu. Proiectul urmărește reactualizarea unor cunoștințe sumare din clasa a V-a, dar, mai ales, un parcurs dinamic și interactiv de învățare și de consolidare a cunoștințelor, prin implicarea elevilor în toate activitățile, majoritatea în format digital și de mare diversitate, oferindu-le posibilitatea evaluării rapide și directe.
Proiectul precizează clar obiectivele și competențele vizate, propune un scenariu dinamic, metode și strategii diverse, activ-participative, cu caracter deseori amuzant, ce privilegiază activitatea de grup sau individuală a elevilor, stimulează creativitatea acestora , dorința de a vorbi despre sine, spiritul de competiție și implicarea în evaluarea propriilor activități.
Scenariul didactic include secvente digitale create de autoare și are la bază, în primul rând, numeroase aplicații Google, dar și jocuri create pe learningapps și educaplay.


Elena Buric, profesor de Limbi moderne

Colegiul Dobrogean ”Spiru Haret”, România, Tulcea, Tulcea

Trimis la 14.02.2019 - 06:54


1 comentariu

avatar

Les adjectifs possessifs

de Iacoviță Dorina | 18.02.2019 20:48

Proiectul este foarte bine întocmit și consider că este util în predarea adjectivelor posesive deoarece conține și suport auditiv pe lângă suportul vizual.Felicitări pentru această lecție atractivă!

Răspunde

Materiale similare

The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VI

„Învățarea este optimizată atunci când se bazează pe cunoaștere și experiențe anterioare ale elevilor care le permit acestora să lege ceea ce știu deja de noile informații care trebuie învățate” (Roth, 1990). Metoda pe care am folosit-o în predarea lecției a fost „Știu / vreau să știu / am învățat”.

Proiect unitate de învățare „Mes vacances”

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VI

Proiectarea unei unități de învățare pentru clasa a VI-a la Limba franceză, L2. Proiectul cuprinde 3 lecții digitale și un test digital. Temele vizate sunt mijloace de transport, exprimarea preferințelor, activități în vacanță, scrierea unei cărți poștale.