Mînzicu Simona Valentina
Trimis la 06.01.2021Pornind de la predispoziția copiilor de 6-7 ani spre învățarea prin joc digital, prin intermediul jocului matematic realizat în Scratch am urmărit inițierea acestora în noțiuni de programarea și de realizare de jocuri proprii prin care să exerseze noțiunile învățate, formând acestora o gândire logică prin familiarizarea acestora cu noțiunile de bază și implicit participarea pe viitor la perfecționarea unor abilități tehnologice și informatice.
Este foarte important să găsim modalități diverse prin care să determinăm copiii să fie activi în cadrul orelor,să participe cu drag la activitățile propuse. Prin intermediul aplicațiilor digitale putem realiza resurse interactive prin intermediul cărora putem preda, consolida și evalua cunoștințe într-un mod atractiv.
Mînzicu Simona Valentina, profesor de Informatică și TIC, Matematică, Limba și literatura română, Dezvoltare personală, Muzică și mișcare
Liceul Teoretic „Șerban Vodă”, Slănic, Prahova
Trimis la 06.01.2021 - 18:17
Resursa promovează participarea, munca colaborativă și incluziunea, permițând învățătorului să dezvolte o clasă diferită în care elevul are o participare activă. Se adresează elevilor de clasa I, este un joc interactiv care integrează și consolidează cunoștințele despre silabă, cuvânt, propoziție.
Vîrtopeanu Elisabeta Ștefania
Școala Gimnazială „Alexandru Colfescu”, Teleorman
Acest auxiliar didactic interactiv este realizat cu ajutorul editorului Livresq si este publicat pe platforma LIVRESQ. Materialul este destinat pentru disciplina Comunicare în limba română, clasa I.
Silvia
International Premium School of Bucharest, București