Mînzicu Simona Valentina
Trimis la 06.01.2021Pornind de la predispoziția copiilor de 6-7 ani spre învățarea prin joc digital, prin intermediul jocului matematic realizat în Scratch am urmărit inițierea acestora în noțiuni de programarea și de realizare de jocuri proprii prin care să exerseze noțiunile învățate, formând acestora o gândire logică prin familiarizarea acestora cu noțiunile de bază și implicit participarea pe viitor la perfecționarea unor abilități tehnologice și informatice.
Este foarte important să găsim modalități diverse prin care să determinăm copiii să fie activi în cadrul orelor,să participe cu drag la activitățile propuse. Prin intermediul aplicațiilor digitale putem realiza resurse interactive prin intermediul cărora putem preda, consolida și evalua cunoștințe într-un mod atractiv.
Mînzicu Simona Valentina, profesor de Informatică și TIC, Matematică, Limba și literatura română, Dezvoltare personală, Muzică și mișcare
Liceul Teoretic „Șerban Vodă”, Slănic, Prahova
Trimis la 06.01.2021 - 18:17
Materialul este un joc interactiv care ajută elevii să-și consolideze noțiunile legate de operațiile de adunare și scădere a numerelor din concentrul 0-100, fără trecere peste ordin, într-un mod ludic și în echipe.
Diana Gheorghe
Școala Gimnazială „George Emil Palade”, Prahova
Exerciții de înțelegere a textului ”Ninsoarea din vis” de Eric Carle și procesare fonologică
MihaelaM
Școala Gimnazială Nr. 7, Hunedoara