Fundația Orange

Algoritmi cu aplicația Lightbot Basic

Alte resurse

Digitaliada

Trimis la 27.10.2017

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V

Echipa Digitaliada vă propune un proiect didactic pentru învățarea structurii liniare.



Proiecte didactice


Documente


Proiect didactic realizat de Anișoara Apostu, profesor Digitaliada, revizuit de Radu Tăbîrcă, inspector școlar Informatică.

Textul și ilustrațiile din acest document sunt licențiate de Fundația Orange conform termenilor și condițiilor licenței Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) care poate fi consultată pe pagina web https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/. Pus la dispoziție în cadrul programului Digitaliada.

În această lecție, elevii de clasa a V-a își vor consolida cunoștințele despre algoritm. Astfel, ei vor utiliza blocuri de instrucțiuni (simple), pentru a programa deplasarea lui Lightbot pe traseul pus la dispoziție. Utilizând jocul “Lightbot Basic”, elevii vor observa utilitatea structurilor liniare. .


Alte informații

Clasa a V-a - Înțelegerea noțiunii de algoritm, utilizând jocul digital “Lightbot”.


Digitaliada, profesor de Informatică și TIC

București

Trimis la 27.10.2017 - 10:26


Materiale similare

Securitate cibernetică

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V

Proiect de lecție cu fișe de lucru privind Norme de ergonomie și de siguranță. Noțiuni de securitate cibernetică.

Crearea blocurilor în Scratch

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V, VI

Crearea blocurilor proprii permite scrierea mult mai ușoară a scripturilor în aplicația Scratch, oferind posibilitatea utilizării acestora (chiar în mod repetat), fără a fi nevoiți să folosim un șir lung de blocuri.