Digitaliada
Trimis la 27.10.2017Proiect didactic realizat de Anișoara Apostu, profesor Digitaliada, revizuit de Radu Tăbîrcă, inspector școlar Informatică.
Textul și ilustrațiile din acest document sunt licențiate de Fundația Orange conform termenilor și condițiilor licenței Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) care poate fi consultată pe pagina web https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/. Pus la dispoziție în cadrul programului Digitaliada.
În această lecție, elevii de clasa a V-a vor învăța noțiunea de „structură repetitivă” și vor utiliza structura repetitivă, datorită efectuării unor pași în mod repetat pentru a programa deplasarea lui Lightbot pe traseul pus la dispoziție.
Elevii care finalizează etapa ”Lightbot Loops”, pentru consolidarea noțiunilor învățate, vor accesa aplicația ”Blockly Games”.
Clasa a V-a - Înțelegerea noțiunii de algoritm utilizând jocurile digitale ”Lightbot” și aplicația ”Blockly Games”.
Digitaliada, profesor de Informatică și TIC
București
Trimis la 27.10.2017 - 10:45
Materialul este un proiect didactic al lectiei: Aplicații ale programului Scratch.
Camelia Baltag
Școala Gimnazială „Mihu Dragomir”, Brăila
Proiect de lecție cu fișe de lucru privind Norme de ergonomie și de siguranță. Noțiuni de securitate cibernetică.
gina_pestritu@yahoo.com
Liceul Tehnologic „Victor Slăvescu”, Argeș