Fundația Orange

Algoritmi cu aplicația Lightbot Loops

Alte resurse

Digitaliada

Trimis la 27.10.2017

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V

Echipa Digitaliada vă propune un proiect didactic pentru învățarea noțiunii de „structură repetitivă” și utilizarea acesteia.



Proiecte didactice


Documente


Proiect didactic realizat de Anișoara Apostu, profesor Digitaliada, revizuit de Radu Tăbîrcă, inspector școlar Informatică.

Textul și ilustrațiile din acest document sunt licențiate de Fundația Orange conform termenilor și condițiilor licenței Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) care poate fi consultată pe pagina web https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/. Pus la dispoziție în cadrul programului Digitaliada.

În această lecție, elevii de clasa a V-a vor învăța noțiunea de „structură repetitivă” și vor utiliza structura repetitivă, datorită efectuării unor pași în mod repetat pentru a programa deplasarea lui Lightbot pe traseul pus la dispoziție.

Elevii care finalizează etapa ”Lightbot Loops”, pentru consolidarea noțiunilor învățate, vor accesa aplicația ”Blockly Games”.


Alte informații

Clasa a V-a - Înțelegerea noțiunii de algoritm utilizând jocurile digitale ”Lightbot” și aplicația ”Blockly Games”.


Digitaliada, profesor de Informatică și TIC

București

Trimis la 27.10.2017 - 10:45


Materiale similare

Securitate cibernetică

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V

Proiect de lecție cu fișe de lucru privind Norme de ergonomie și de siguranță. Noțiuni de securitate cibernetică.

Crearea blocurilor în Scratch

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V, VI

Crearea blocurilor proprii permite scrierea mult mai ușoară a scripturilor în aplicația Scratch, oferind posibilitatea utilizării acestora (chiar în mod repetat), fără a fi nevoiți să folosim un șir lung de blocuri.