Fundația Orange

Algoritmi cu aplicația Lightbot Procedure

Alte resurse

Digitaliada

Trimis la 27.10.2017

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V

Echipa Digitaliada vă propune un proiect didactic pentru învățarea noțiunii de procedură și utilizarea blocurilor procedurale.



Proiecte didactice


Documente


Proiect didactic realizat de Anișoara Apostu, profesor Digitaliada, revizuit de Radu Tăbîrcă, inspector școlar Informatică.

Textul și ilustrațiile din acest document sunt licențiate de Fundația Orange conform termenilor și condițiilor licenței Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) care poate fi consultată pe pagina web https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/. Pus la dispoziție în cadrul programului Digitaliada.

În această lecție, elevii de clasa a V-a vor utiliza Lightbot Procedure (un set de reguli scrise, care trebuie urmate întocmai) pentru a programa deplasarea lui Lightbot pe traseul pus la dispoziție.

Ora va debuta cu prezentarea unui cadru al aplicatiei “Lightbot Procedure”, din care să rezulte contextul în care se lucrează și cerințele.

Elevii care finalizează etapa “Lightbot Procedure”, pentru consolidarea noțiunilor învățate, vor accesa jocul digital “Coddy”.


Alte informații

Clasa a V-a - Înțelegerea noțiunii de algoritm, utilizând jocurile digitale “Lightbot” și “Coddy”.


Digitaliada, profesor de Informatică și TIC

București

Trimis la 27.10.2017 - 10:39


Materiale similare

Aplicații ale programului Scratch

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V

Materialul este un proiect didactic al lectiei: Aplicații ale programului Scratch.

Securitate cibernetică

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V

Proiect de lecție cu fișe de lucru privind Norme de ergonomie și de siguranță. Noțiuni de securitate cibernetică.