Nădășan Anca-Marcela
Trimis la 15.01.2020https://create.kahoot.it/details/533aaeb6-83ba-498c-bbab-5bd29dfa9a03
Autocunoașterea contribuie la dezvoltarea încrederii elevilor în propriile capacități de învățare;
Înțelegând termenii: Sinele (Eul), Abilitate, Aptitudine, Interes, Stres, elevii vor face un pas spre autocunoaștere și vor descoperi ancorele învățării.
Activitatea se va derula într-o atmosferă deschisă, de colaborare, profesorul urmărind în mod special crearea unei stări de bine a elevilor (folosirea de către profesor a unui ton cald, prietenos; ascultarea părerii tuturor elevilor care vor să se exprime și oferirea de feedback etc).
Nădășan Anca-Marcela, profesor de Limba și literatura română
Liceul Teoretic , România, Hațeg, Hunedoara
Trimis la 15.01.2020 - 21:16
Materialul se poate utiliza la Educație tehnologică, oferind o abordare interdisciplinară după modelul STEAM.
Rodica Zimbru
Școala Gimnazială nr. 10, Suceava
Acest material prezintă o selecție a instrumentelor web 2.0 ce pot fi folosite în procesul de predare - învățare - evaluare sincron și asincron, susținut de mine în cadrul a trei webinarii în perioada 22 - 24 iunie 2020 prin CCD Călărași. Material însoțit și de înregistrări video.
Cucuianu Marița
Colegiul Național Neagoe Basarab, Călărași