Nădășan Anca-Marcela
Trimis la 15.01.2020https://create.kahoot.it/details/533aaeb6-83ba-498c-bbab-5bd29dfa9a03
Autocunoașterea contribuie la dezvoltarea încrederii elevilor în propriile capacități de învățare;
Înțelegând termenii: Sinele (Eul), Abilitate, Aptitudine, Interes, Stres, elevii vor face un pas spre autocunoaștere și vor descoperi ancorele învățării.
Activitatea se va derula într-o atmosferă deschisă, de colaborare, profesorul urmărind în mod special crearea unei stări de bine a elevilor (folosirea de către profesor a unui ton cald, prietenos; ascultarea părerii tuturor elevilor care vor să se exprime și oferirea de feedback etc).
Nădășan Anca-Marcela, profesor de Limba și literatura română
Liceul Teoretic , România, Hațeg, Hunedoara
Trimis la 15.01.2020 - 21:16
Acest material prezintă o selecție a instrumentelor web 2.0 ce pot fi folosite în procesul de predare - învățare - evaluare sincron și asincron, susținut de mine în cadrul a trei webinarii în perioada 22 - 24 iunie 2020 prin CCD Călărași. Material însoțit și de înregistrări video.
Cucuianu Marița
Colegiul Național Neagoe Basarab, Călărași
Am conceput un material power point util în predarea strategiillor de învățare la ciclul primar și gimnazial, îndeosebi utile copiilor cu ADHD și dislexie.
Rosca Simona Bianca
CJRAE Mures, Mureș