Iolanda Sztrelenczuk
Trimis la 02.01.2022Utilizarea aplicațiilor de acest gen îi ajută pe elevi să se exprime creativ - ei utilizează un avatar sau o imagine pe care o animează cu text scris sau text audio înregistrat de către ei. Linkuri:
https://youtu.be/_UVk1uT6x_E
https://youtu.be/jzeix8BuxSw
https://youtu.be/GC0TRV4Qsbc
Aceste exerciții le oferă elevilor posibilitatea de a se evalua și a-și îmbunătăți abilitățile de exprimare într-o limbă străină. De asemenea aceste prezentări sunt foarte utile în proiecte derulate în platforma eTwinning unde elevii nu au voie să încarce imagini cu ei, ci conținut adaptat.
Pentru elevii din clasele mai mici aplicațiile oferă diverse template-uri pe care ei le pot modifica și adapta pentru joc de rol. Linkuri:
https://tinyurl.com/yys8kkpk
https://tinyurl.com/yxwsyuvw
Pentru a consolida cunoștințele folosind aceste aplicații profesorul poate crea un task pentru o multitudine de conținuturi.
Iolanda Sztrelenczuk, profesor de Limbi moderne
Liceul Tehnologic de Transporturi Auto, Baia Sprie, Maramureș
Trimis la 02.01.2022 - 16:16
20 Martie - Ziua Internațională a Francofoniei. Utilizând aplicația ADOBE SPARK, am realizat înregistrarea video atașată care reprezintă rezultatul activităților desfășurate cu elevii atât în clase, cât și în mediul online, în cadrul proiectului educațional "Francophonie en pandémie".
Ileana Enăștescu
Școala Gimnazială Săcălaz, Timiș
Această animație ajută elevii care învață limba germană să înțeleagă mai bine utilizarea verbelor cu prepoziții bicazuale (care cer folosirea dativului sau acuzativului): liegen, legen, stehen, stellen, sitzen, setzen, stecken și hängen.
Sabina Iordache
Liceul Teoretic , Călărași