Alexandra Miricioiu
Trimis la 13.02.2019Materialul are patru părți, după cum urmează: Evocare și realizarea sensului în învățare; Reflecție și evaluare pentru o învățare constructivă; Aplicațiile în disciplinele STEM; Pașii pentru învățarea aplicațiilor Plickers, i nigma.
Materialul este realizat cu aplicația Biteable. Este un traseu în cuvinte și imagini al unor aplicații care trec zilnic pragul clasei mele, al școlii noastre. Reprezintă o selecție a acelor aplicații pentru care am primit cel mai bun feedback din partea elevilor.
Materialul conține și link-uri care trimit către exemple.
In partea de final este inserat un link care face trimitere către un document Google (https://docs.google.com/document/d/1-VlPnpGTv_iupag7IVn5d1OvC9XcpACfXP7ZWlAzP7o/edit?usp=sharing). Acesta conține pașii pentru învățarea aplicațiilor Plickers și i nigma.
Toate aplicațiile sunt gratuite.
Acestea fac învățarea mai atractiva, eficientă, activă, motivantă, fac copiii fericiți.
Alexandra Miricioiu
Colegiul Național „Constantin Cantacuzino”, Romania, Târgoviște, Dâmbovița
Trimis la 13.02.2019 - 23:21
Este o fișă de lucru a cărei rezolvare îl ajută pe elevul de clasa a 8-a să realizeze în ce măsură a înțeles noțiunile despre reacția chimică de combinare.
Măciucă Simona-Antoanela
Școla gimnazială „Gheorghe Tătărescu”, Gorj
LearningApps.org este o aplicație Web 2.0 concepută pentru a sprijini procesele de invățare și predare prin module interactive.
Reuleț Angela
Liceul Teoretic „Gheorghe Palade”