Matei Dan
Trimis la 28.01.2018Aceasta unitate de invatare prezinta asezarile umane din Romania, fiind impartita pe 5 continuturi si 2 lectii de evaluare. Unitatea cuprinde urmatoarele detalieri: asezarile rurale si tipologia lor, clasificarea satelor si oraselor, caracterizarea oraselor importante, organizarea administrativ – teritoriala si doua teste de evaluare la sfarsit de unitate de invatare. Elevii au folosit resurse si mijloace de invatamant moderne, cu accent pe resurse TIC, utilizand OER si Web 2.0.( Platforma AEL. Wikispaces, You Tube). Pentru realizarea activitatilor propuse au fost utilizate urmatoarele aplicatii:
- pagini wiki, în spații precum:www.wikispaces.com, www.SeedWiki.com,ro.wikipedia.org.
-Answergarden, pentru obținerea de feedback pentru o topică propusă;
-DotVoting, aplicație pentru realizarea de forumuri în vederea votării unor topici propuse, cu facilități de vizualizare grafică a rezultatelor;
-Zoomerang, aplicație pentru realizarea de sondaje online;
Pentru elaborarea eseurilor am utilizat pagini wiki, cu functie de istoric al modificarilor.
La sfarsitul unitatii de invatare elevii au fost capabili sa clasifice asezarile rurale si urbane, sa caracterizeze orase din orizontul indepartat si apropiat (local), sa prezinte unitatile administrative, sa cunoasca functionarea acestora folosind resurse TIC, reusind sa administreze pagini Wiki si forum-uri.
Elevii au folosit resurse si mijloace de invatamant moderne, cu accent pe resurse TIC, utilizand OER si Web 2.0.( Platforma AEL. Wikispaces, You Tube). Pentru realizarea activitatilor propuse au fost utilizate urmatoarele aplicatii:
- pagini wiki, în spații precum:www.wikispaces.com, www.SeedWiki.com,ro.wikipedia.org.
-Answergarden, pentru obținerea de feedback pentru o topică propusă;
-DotVoting, aplicație pentru realizarea de forumuri în vederea votării unor topici propuse, cu facilități de vizualizare grafică a rezultatelor;
-Zoomerang, aplicație pentru realizarea de sondaje online;
Pentru elaborarea eseurilor am utilizat pagini wiki, cu functie de istoric al modificarilor.
La sfarsitul unitatii de invatare elevii au fost capabili sa clasifice asezarile rurale si urbane, sa caracterizeze orase din orizontul indepartat si apropiat (local), sa prezinte unitatile administrative, sa cunoasca functionarea acestora folosind resurse TIC, reusind sa administreze pagini Wiki si forum-uri.
Matei Dan, profesor de Educație civică / socială, Geografie, Istorie
Scoala Gimnaziala Pui, Romania, Pui, Hunedoara
Trimis la 28.01.2018 - 14:19
- proiectul este prezentat în power point;
- proiectul conține materiale cartografice alcătuite într-o manieră sintetică și adecvată conținuturilor parcurse;
- în etapa de evaluare este propus un test realizat pe platforma Kahoot.
Liliana Necula
Liceul Teoretic „Traian”, Constanța
Proiectul de lecție propus de mine este pentru clase simultane (V-VIII)
Adelina Teodorescu
Școala Gimnazială Gogoșu, Dolj