Fundația Orange

Așezările umane - România

Concurs

Matei Dan

Trimis la 28.01.2018

Geografie
GEOGRAFIE, VIII MEDIU PREDARE, EVALUARE

Această unitate de învătare prezintă așezările umane din Romania, fiind împarțită pe 5 conținuturi si 2 lecții de evaluare. Unitatea cuprinde urmatoarele detalieri: așezările rurale si tipologia lor, clasificarea satelor si oraselor, caracterizarea oraselor importante, organizarea administrativ – teritoriala si doua teste de evaluare la sfarsit de unitate de invatare.



Proiecte didactice


Documente


Galerie imagini, clic pentru zoom


Aceasta unitate de invatare prezinta asezarile umane din Romania, fiind impartita pe 5 continuturi si 2 lectii de evaluare. Unitatea cuprinde urmatoarele detalieri: asezarile rurale si tipologia lor, clasificarea satelor si oraselor, caracterizarea oraselor importante, organizarea administrativ – teritoriala si doua teste de evaluare la sfarsit de unitate de invatare. Elevii au folosit resurse si mijloace de invatamant moderne, cu accent pe resurse TIC, utilizand OER si Web 2.0.( Platforma AEL. Wikispaces, You Tube). Pentru realizarea activitatilor propuse au fost utilizate urmatoarele aplicatii:
- pagini wiki, în spații precum:www.wikispaces.com, www.SeedWiki.com,ro.wikipedia.org.
-Answergarden, pentru obținerea de feedback pentru o topică propusă;
-DotVoting, aplicație pentru realizarea de forumuri în vederea votării unor topici propuse, cu facilități de vizualizare grafică a rezultatelor;
-Zoomerang, aplicație pentru realizarea de sondaje online;
Pentru elaborarea eseurilor am utilizat pagini wiki, cu functie de istoric al modificarilor.
La sfarsitul unitatii de invatare elevii au fost capabili sa clasifice asezarile rurale si urbane, sa caracterizeze orase din orizontul indepartat si apropiat (local), sa prezinte unitatile administrative, sa cunoasca functionarea acestora folosind resurse TIC, reusind sa administreze pagini Wiki si forum-uri.


Alte informații


Elevii au folosit resurse si mijloace de invatamant moderne, cu accent pe resurse TIC, utilizand OER si Web 2.0.( Platforma AEL. Wikispaces, You Tube). Pentru realizarea activitatilor propuse au fost utilizate urmatoarele aplicatii:
- pagini wiki, în spații precum:www.wikispaces.com, www.SeedWiki.com,ro.wikipedia.org.
-Answergarden, pentru obținerea de feedback pentru o topică propusă;
-DotVoting, aplicație pentru realizarea de forumuri în vederea votării unor topici propuse, cu facilități de vizualizare grafică a rezultatelor;
-Zoomerang, aplicație pentru realizarea de sondaje online;
Pentru elaborarea eseurilor am utilizat pagini wiki, cu functie de istoric al modificarilor.
La sfarsitul unitatii de invatare elevii au fost capabili sa clasifice asezarile rurale si urbane, sa caracterizeze orase din orizontul indepartat si apropiat (local), sa prezinte unitatile administrative, sa cunoasca functionarea acestora folosind resurse TIC, reusind sa administreze pagini Wiki si forum-uri.


Matei Dan, profesor de Educație civică / socială, Geografie, Istorie

Scoala Gimnaziala Pui, Romania, Pui, Hunedoara

Trimis la 28.01.2018 - 14:19


Materiale similare

Proiect de lecție geografie la clase simultane (V-VIII)

Geografie
GEOGRAFIE, V, VI, VII, VIII

Proiectul de lecție propus de mine este pentru clase simultane (V-VIII)

Hărți Geografie pentru clasele a V-a - a XII-a

Geografie
GEOGRAFIE, V, VI, VII, VIII

Materialele sunt utile profesorilor și elevilor atât la clasă cât și în orice alte activități specifice (jocuri, concursuri, examene etc.).