Gabriela Sandru
Trimis la 31.01.2020Pentru a juca este nevoie de un singur calculator conectat la internet și un videoproiector.
Profesorul selectează modul „play” și alege numărul de întrebări din joc (se pot alege 16 sau 24 de întrebări), după care stabilește echipele (se pot alege între două și patru echipe).
În modul „classic”, jocul oferă și bonusuri sau penalizări ce conferă caracterul ludic al jocului, pe lângă cel competitiv.
Un elev din echipa 1 este rugat să aleagă un număr de pe ecran și să ofere răspunsul la întrebarea pusă. În cazul în care cel nominalizat nu reușește să răspundă poate cere ajutorul unui coechipier („Sună un prieten”) însă o singură dată.
Profesorul validează sau nu răspunsul oferit iar platforma contabilizează atât punctele, cât și ordinea de răspuns. Urmează nominalizarea unui elev din echipa 2 care alege întrebarea la care să răspundă, cerând un număr de pe ecran.
Spre deliciul elevilor, uneori se oferă puncte în minus sau se fac schimburi de puncte între echipe. Profesorul decide ritmul și regulile de joc, dacă exercițiile se fac oral sau în scris.
https://www.baamboozle.com/game/38718
Gabriela Sandru, profesor de Limbi moderne
Școala Gimnazială „Tudor Vladimirescu”, Romania, Târgu Mureș, Mureș
Trimis la 31.01.2020 - 22:32
Acest joc interactiv creat pe platforma genial.ly poate fi utilizat ca instrument de verificare si evaluare a cunostintelor elevilor cu privire la propozitiile conditionale din limba engleza.
Soceleanu Amalia-Ionela
Scoala Gimnaziala Niculesti, Dâmbovița
Aplicația Bingo Educațional permite generarea unor cartonașe unice pentru jocul Bingo. Acest joc poate fi utilizat la orice disciplină, de la nivel preșcolar, până la nivel universitar. Toate jocurile elaborate rămân disponibile pentru alți utilizatori. Site: https://cubulet.ro/EduBingo/
tanina
Casa Corpului Didactic Cluj, Cluj