Boian Aurelia Cornelia
Trimis la 29.01.2022Link: https://library.livresq.com/details/6013330401f06b0007661627
Obiective:
- să localizeze, pe baza resurselor prezentate, așezarea municipiului București;
- să selecteze din sursele geografice date, informații despre orașul București (numele întemeietorului, atestarea documentară, forma de relief în care este așezat, râurile care îl străbat, împărțirea pe sectoare, instituții politice, culturale, obiective turistice etc.);
- să înțeleagă importanța economică, socială, politică și culturală a orașului;
- să completeze chestionarele cu informații desprinse din sursele prezentate.
Cuprins:
Să ne amintim!
Poziția geografică
Atestarea documentară
Importanța
Obiective turistice
Chestionar - Iată ce știu!
Spune-ți părerea despre poluarea orașului!
Vrei șă știi mai mult?
Tema de casă și încheierea lecției
Cuvinte cheie:
capitală, sector, instituție, metrou, metropolă, poluare
Boian Aurelia Cornelia, profesor de Educație civică / socială, Geografie, Istorie, Matematică, Limba și literatura română, Educație muzicală, Educație plastică, Educație tehnologică, Științe ale naturii
Școala Gimnazială Vad, Cetan, Cluj
Trimis la 29.01.2022 - 10:41
Un material digital complex, un model de proiectare didactică a unei lecții la Geografie, constituită din predarea cunoștințelor despre Munții Carpați. Resursa educațională deschisă îmbină activitatea sincronă cu asincronă, facilitând elevilor învățarea conștientă și activă, inclusiv TIC.
Mihaela Gogu
Școala Gimnazială „Nicolae Stoleru”, Suceava
Aria curriculară: Limbă și comunicare
Disciplina: Limba și literatura română
Unitatea de învățare: "A ști, a face, a fi împreună"
Subiectul lecției: Cuvântul – parte de propoziție
Tipul lecției: mixtă
Am folosit aplicațiile Nearpod și Wordwall.
Popescu Simona
Școala Gimnazială Nr. 3, Ilfov