Fundația Orange

Călător în țara mea - forme de relief

Concurs

Botgros Didina

Trimis la 02.05.2023

Interdisciplinar
MATEMATICĂ, GEOGRAFIE, II MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Materialul video conține explicații teoretice pe baza imaginilor și a secvențelor video și se poate folosi într-o lecție de Matematică și explorarea mediului, la clasa a II-a.


Conținut video


Multimedia


Materialul video a fost inclus într-o lecție Livrescq prin care se urmărește formarea competenței specifice 3.1. Rezolvarea de probleme în cadrul unor investigații, prin observarea și generalizarea unor regularități din mediul apropiat.
https://library.livresq.com/details/6077dff09b4985000733e9eb
Resursa se poate folosi într-o activitate de învățare atât frontal cât și individual.
Sarcinile de lucru pot fi adaptate în funcție de zona de relief în care se află comunitatea.
1. Numește forma de relief prezentată în fiecare imagine din galerie. (galerie de imagini care reprezintă formele de relief)
2. Adevărat sau fals? (joc wordwall)
3. Citește și potrivește! (chestionar)
4. Puzzle – harta fizică a României
5. Sarcini de lucru:
- Localizează pe hartă, folosind aplicația Google Maps, localitatea în care trăiești.
https://www.google.com/maps/@46.7802877,23.8836087,7.25z
- Realizează un colaj foto cu imagini care surprind formele de relief din localitatea ta.
- Realizează un desen sau colaj folosind forme geometrice, prin care să reprezinți caracteristicile formelor de relief învățate astăzi.


Botgros Didina

Aninoasa, Hunedoara

Trimis la 02.05.2023 - 16:45


Materiale similare

Înmulțirea și împărțirea numerelor naturale

Matematică
MATEMATICĂ, II

Colecția de resurse cuprinde materiale video prin care se urmărește formarea, dezvoltarea și evaluarea competențelor de efectuare de înmulțiri și împărțiri prin adunare și scădere repetată și de rezolvare de probleme practice.

Numerele naturale de la 0 la 1000

Matematică
MATEMATICĂ, II

Materialele video propuse au fost concepute atât ca suport teoretic pentru predarea la clasă, cât și pentru studiul individual și pot fi folosite în regim sincron și asincron.