Fundația Orange

Călător prin România

Concurs

Elisabeta Mînecuță

Trimis la 04.01.2021

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, ISTORIE, GEOGRAFIE, II, III, IV MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Este un joc didactic (online/fizic) cu ocazia unor evenimente istorice: Ziua Națională, Ziua Unirii. Elevii au de pregătit pentru activitate un proiect în care să prezinte asemenea unui ghid turistic un loc vizitat din România. Pentru a străbate cele 9 regiuni istorice vor rezolva sarcini didactice.



Alte materiale educaționale


Documente


Multimedia


Jocul didactic se poate desfășura atât în online, cât și în sala de clasă. Fiecare regiune este o piesă de puzzle. În varianta din sala de clasă elevii pot manipula acele jetoane.

Sarcinile didactice sunt variate: identificarea fiecărei regiuni, ordonare alfabetică, alcătuirea familiei lexicale a cuvântului „român”, reactualizarea versurilor imnului si a „Horei Unirii”, crearea de expresii artistice, audiție muzicală.

Am utilizat aplicațiile LearningApps și Wordwall și am creat joc tip ”spânzurătoarea”, rebus, joc de completare, quizziz.

M-am folosit de animațiile din Power Point. La final elevii își pot manifesta creativitatea prin prezentarea unui loc istoric sau geografic și să împărtășească din experiența personală.

Linkuri:
https://learningapps.org/watch?v=pimx4f27321
https://learningapps.org/watch?v=pzc0x8jpj21
https://learningapps.org/watch?v=pnsxawg9t21
https://wordwall.net/resource/9124180


Elisabeta Mînecuță, profesor de Altă disciplină

Gimnazială Nr. 27 „Anatol Ghermanschi”, Brașov, Brașov

Trimis la 04.01.2021 - 21:08


Materiale similare

Dacii, strămoșii noștri

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, ISTORIE, IV MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Prezentarea a fost pregătită pentru a familiariza elevii cu informațiile noi referitoare la lecția „Dacii”, disciplina istorie. Aceasta a fost realizată în aplicația Canva și poate fi derulată și sub formă de filmuleț.

Realizarea fișei de lectură

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, III MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

„Dulcea potrivire a cuvintelor” necesară în exprimarea artistică literară trebuie cultivată din fragedă pruncie. Deschidem cartea, spre a afla ce au gândit alții, extragem informațiile esențiale, apoi închidem cartea - spre a deschide calea gândurilor noastre așternute în caietele de lucru.