Elisabeta Mînecuță
Trimis la 04.01.2021Jocul didactic se poate desfășura atât în online, cât și în sala de clasă. Fiecare regiune este o piesă de puzzle. În varianta din sala de clasă elevii pot manipula acele jetoane.
Sarcinile didactice sunt variate: identificarea fiecărei regiuni, ordonare alfabetică, alcătuirea familiei lexicale a cuvântului „român”, reactualizarea versurilor imnului si a „Horei Unirii”, crearea de expresii artistice, audiție muzicală.
Am utilizat aplicațiile LearningApps și Wordwall și am creat joc tip ”spânzurătoarea”, rebus, joc de completare, quizziz.
M-am folosit de animațiile din Power Point. La final elevii își pot manifesta creativitatea prin prezentarea unui loc istoric sau geografic și să împărtășească din experiența personală.
Linkuri:
https://learningapps.org/watch?v=pimx4f27321
https://learningapps.org/watch?v=pzc0x8jpj21
https://learningapps.org/watch?v=pnsxawg9t21
https://wordwall.net/resource/9124180
Elisabeta Mînecuță, profesor de Altă disciplină
Gimnazială Nr. 27 „Anatol Ghermanschi”, Brașov, Brașov
Trimis la 04.01.2021 - 21:08
„Dulcea potrivire a cuvintelor” necesară în exprimarea artistică literară trebuie cultivată din fragedă pruncie. Deschidem cartea, spre a afla ce au gândit alții, extragem informațiile esențiale, apoi închidem cartea - spre a deschide calea gândurilor noastre așternute în caietele de lucru.
Codruț Morariu
Școala Gimnazială „Liviu Rebreanu”, Mureș
Activitatea „Povestea cărții de povești” invită elevii la o călătorie în lumea cărților, ocazionând popasuri pe „drumul cărții” spre a cunoaște etapele de fabricare/scriere/editare a hărtiei/cărților, dar și popasuri printre file de carte, în scopul cunoașterii părților ei componente.
Morariu Crina
Școala Gimnazială „Liviu Rebreanu”, Mureș