Digitaliada
Trimis la 03.02.2017Proiect didactic realizat de profesor Daniela Vasiliu, Fundația Noi Orizonturi, revizuit de Laura Erculescu, profesor Colegiul Național „Ienachiță Văcărescu” Târgoviște.
Textul și ilustrațiile din acest document sunt licențiate de Fundația Orange conform termenilor și condițiilor licenței Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) care poate fi consultată pe pagina web https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/. Pus la dispoziție în cadrul programului Digitaliada.
În această lecție, elevii vor exersa identificarea triunghiurilor congruente și încadrarea acestora în unul din cele trei cazuri de congruență: ULU, LUL și LLL.
Ora va debuta cu o activitate în care sunt prezentate două triunghiuri oarecare congruente și elevii vor trebui să identifice laturile și unghiurile corespondente congruente.
Utilizând aplicația GeoGebra Math Calculators, elevii vor construi triunghiuri congruente cu cele date inițial conform celor trei cazuri de construcție ale triunghiurilor și vor trebui să pună în evidență elementele corespondente congruente.
Clasa a VI-a - Identificarea triunghiurilor congruente și încadrarea acestora în unul din cele trei cazuri de congruență ULU, LUL și LLL, utilizând aplicația GeoGebra Math Calculators.
Digitaliada, profesor de Matematică
Romania, București
Trimis la 03.02.2017 - 16:55
A következő oktatóprogram lehetőséget ad a Háromszögek fejezet átismétlésére, játékos formában.
Soos Emőke
Școala Gimnazială „Avram Iancu”, Cluj
Elevii vor invata verbele regulate la indicativ prezent prin intermediul platformei interactive Nearpod, intr-un mod atractiv.
Ioana Horga
Colegiul Național ”Gheorghe Sincai”, Colegiul Național ”Mihai Eminescu”, Maramureș