Fundația Orange

Complementele de timp și de mod în limba germană

Concurs

Daniela Nanu

Trimis la 29.12.2020

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, V, VI ÎNCEPĂTOR PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

În urma parcurgerii lecției, elevii vor fi capabili:
- să folosească corect prepozițiile și adverbele temporale
- să exprime cu precizie durata sau frecvența unei acțiuni
- să utilizeze o paletă variată de adverbe de mod
- să exprime o preferință



Proiecte didactice


Documente


Linkuri:
https://library.livresq.com/view/5edfe7b383ccec5f931a60f3/
https://library.livresq.com/details/5edfe7b383ccec5f931a60f3

Platforma Livresq integrează conținut de tip audio-video, imagine, text, dar și aplicații interactive, facilitând elevilor o învățare pe suport digital.

Integrarea în exprimare a reperelor temporale este de multe ori o provocare pentru elevi în utilizarea limbii germane, de aceea prezentul material vine în întâmpinarea profesorilor și elevilor cu o oportunitate de sistematizare.


Daniela Nanu, profesor de Limbi moderne

Școala Gimnazială, Rădăuți, Suceava

Trimis la 29.12.2020 - 17:00


Materiale similare

The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VI

„Învățarea este optimizată atunci când se bazează pe cunoaștere și experiențe anterioare ale elevilor care le permit acestora să lege ceea ce știu deja de noile informații care trebuie învățate” (Roth, 1990). Metoda pe care am folosit-o în predarea lecției a fost „Știu / vreau să știu / am învățat”.

Proiect unitate de învățare „Mes vacances”

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VI

Proiectarea unei unități de învățare pentru clasa a VI-a la Limba franceză, L2. Proiectul cuprinde 3 lecții digitale și un test digital. Temele vizate sunt mijloace de transport, exprimarea preferințelor, activități în vacanță, scrierea unei cărți poștale.