Daniela Nanu
Trimis la 29.12.2020Linkuri:
https://library.livresq.com/view/5edfe7b383ccec5f931a60f3/
https://library.livresq.com/details/5edfe7b383ccec5f931a60f3
Platforma Livresq integrează conținut de tip audio-video, imagine, text, dar și aplicații interactive, facilitând elevilor o învățare pe suport digital.
Integrarea în exprimare a reperelor temporale este de multe ori o provocare pentru elevi în utilizarea limbii germane, de aceea prezentul material vine în întâmpinarea profesorilor și elevilor cu o oportunitate de sistematizare.
Daniela Nanu, profesor de Limbi moderne
Școala Gimnazială, Rădăuți, Suceava
Trimis la 29.12.2020 - 17:00
„Învățarea este optimizată atunci când se bazează pe cunoaștere și experiențe anterioare ale elevilor care le permit acestora să lege ceea ce știu deja de noile informații care trebuie învățate” (Roth, 1990). Metoda pe care am folosit-o în predarea lecției a fost „Știu / vreau să știu / am învățat”.
Onica Monica Iuliana
Colegiul Național „Spiru Haret”, Galați
Proiectarea unei unități de învățare pentru clasa a VI-a la Limba franceză, L2. Proiectul cuprinde 3 lecții digitale și un test digital. Temele vizate sunt mijloace de transport, exprimarea preferințelor, activități în vacanță, scrierea unei cărți poștale.
Pricope-Damian Cristina
Școala Gimnazială „Al. I. Cuza” Podu Iloaiei, Iași