Gabriela Șandru
Trimis la 08.02.2020https://www.baamboozle.com/classic/37901
Pentru acest joc este necesar un calculator conectat la internet și un video-proiector. Profesorul selectează modul „play” și alege numărul de întrebări din joc (se pot alege 16 sau 24 de întrebări), după care stabilește echipele (se pot alege între două și patru echipe, în funcție de aranjamentul elevilor în bănci, aleator sau în funcție de preferințe).
Un elev din echipa 1 este rugat să aleagă un număr de pe ecran și să formeze propoziții corecte cu cuvintele date, utilizând fie denumirea țării corespunzătoare imaginii în limba engleză, fie naționalitatea. În cazul în care cel nominalizat nu reușește să răspundă poate cere ajutorul unui coechipier („Sună un prieten”), însă o singură dată.
Profesorul validează sau nu răspunsul oferit iar platforma contabilizează atât punctele, cât și ordinea de răspuns. Urmează nominalizarea unui elev din echipa 2 care alege întrebarea la care să răspundă, cerând dezvăluirea unui număr de pe ecran.
Când profesorul selectează acel număr prin „click”, platforma afișează o întrebare. După ce elevul răspunde, profesorul alege varianta „Okay” pentru a progresa în joc iar punctele câștigate de echipă sunt contabilizate automat, sau, în caz de răspuns greșit, profesorul selectează „Oops” iar echipa respectivă nu câștigă puncte.
În modul „classic”, jocul oferă și bonusuri sau penalizări ce conferă caracterul ludic al jocului, pe lângă cel competitiv. Spre deliciul elevilor, uneori se oferă puncte în minus, se fac schimburi de puncte între echipe, se resetează scorurile sau se oferă puncte bonus.
Profesorul decide ritmul și regulile de joc, dacă exercițiile se fac oral sau în scris. De asemenea, platforma oferă și posibilitatea de e a utiliza materialul didactic creat pentru studiu individual (se selectează modul „Study” în meniul inițial).
Gabriela Șandru, profesor de Limbi moderne
Gimnazială „Tudor Vladimirescu”, Romania, Târgu Mureș, Mureș
Trimis la 08.02.2020 - 19:29
Aplicația Bingo Educațional permite generarea unor cartonașe unice pentru jocul Bingo. Acest joc poate fi utilizat la orice disciplină, de la nivel preșcolar, până la nivel universitar. Toate jocurile elaborate rămân disponibile pentru alți utilizatori. Site: https://cubulet.ro/EduBingo/
tanina
Casa Corpului Didactic Cluj, Cluj
Materialul prezentat este pentru clasa a V-a, limba 1, nivel mediu. Poate fi folosit in cadrul orei de consolidare sau recapitulare. Exercitiile sunt interactive si usor de folosit.
Coserea Nicoleta Elena
Scoala Gimnaziala Mihai Eminescu, Olt