Olinici Rodica
Trimis la 17.04.2023Materialul prezintă criteriile de divizibilitate cu 2, 5, 10 și exemplele relevante cu ajutorul cărora elevii să înțeleagă ușor, de la prima expunere, noțiunea de divizibilitate (cu 2, 5, 10).
Utilizând tehnologia, demersul didactic are ca rezultat înțelegerea noțiunii de divizibilitate într-un mod confortabil și care să stimuleze învățarea. Se dobândesc competențele specifice, dar și competențele digitale exersând deprinderi matematice.
În realizarea materialului am arătat cum pot fi folosite într-o lecție resursele educaționale deschise. Elevii pot fi provocați, îndemnându-i să propună exemple, asemănătoare, de aplicații pentru criteriile de divizibilitate cu 2, 5, 10 și să le prezinte în aceeași manieră (format ppt).
Olinici Rodica, profesor de Matematică
Școala Gimnazială , Galați
Trimis la 17.04.2023 - 14:56
Elevul cu dizabilitati Moisii Gabriel a realizat la clasa, cu ajutorul doamnei profesor-educator Toma Mihaela, un puzzle interactiv ce reprezinta un baiat si o fata, pe care am folosit-o in cadrul orei de Formarea autonomiei personale, rezolvandu-l impreuna cu ceilalti colegi de clasa.
Moisii Gabriel
Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Targu Neamt, Neamț
m realizat o fisa interactiva in programul Liveworksheets, pentru elevii clasei a clasei a V a, la disciplina Socializare din trunchiul comun de Terapii complexe specifice si integrate, pentru copiii cu dizabilitati.
Mihaela T
Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Targu Neamt, Neamț