Marinela Mocanu
Trimis la 20.05.2023În elaborarea Curriculumului adaptat se identifică obiective/competențe specifice corelate cu conținuturi curriculare adecvate și adaptate posibilităților intelectuale ale elevului, respectiv cu contextul în care se desfășoară actul didactic.
Prima pagină cuprinde informații despre elev, diagnostic, o scurtă descriere a deficiențelor de învățare identificate.
Pentru fiecare competență specifică din programă, se stabilesc activități de învățare, metode și mijloace de realizare, metode și instrumente de evaluare.
Programa adaptată este apoi avizată de directorul școlii.
Marinela Mocanu, profesor de Informatică și TIC, Educație tehnologică
Școala Gimnazială „Aurelian Stanciu” , Salcea, Suceava
Trimis la 20.05.2023 - 20:56
Documentele de planificare/proiectare respectă programa școlară și propun folosirea la clasă a manualului de ETAP, clasa a V-a, Editura Aramis, pentru care sunt coordonator al echipei de autori. În proiectarea unităților de învățare sunt integrate RED-uri, reaizate în calitate de expert RED
Marinela Mocanu
Școala Gimnazială ”Aurelian Stanciu” , Suceava
Materialul propus este planificarea semestrială și proiectarea unităților de învățare la Educație tehnologică și aplicații practice, clasa a V-a.
Marinela Mocanu
Școala Gimnazială ”Aurelian Stanciu”, Suceava