Popescu Simona
Trimis la 19.01.2022Obiective operaționale cognitive:
Pe parcursul și la sfârșitul lecției elevii vor fi capabili să:
OC1: Să scrie cuvinte ce exprima parti de vorbire invatate; obiectivul este considerat realizat daca fiecare elev scrie cel putin patru cuvinte din cinci;
OC2: Să asocieze cuvinte cu partile de vorbire corespunzatoare; obiectivul este considerat
realizat daca fiecare elev asociaza corect cel putin trei cuvinte din cinci;
OC3: Să aranjeze corect cuvintele pentru a forma propozitii; obiectivul este considerat
realizat daca fiecare elev aranjeaza corect cuvintele in cel putin patru propozitii din cinci;
OC4: Să formuleze întrebări corespunzătoare unei părți de propoziție; obiectivul este
considerat realizat daca fiecare elev formuleaza cel putin patru intrebari din cinci;
Desfasurarea lectiei pe aplicatia NEARPOD https://app.nearpod.com/?pin=A1E7B8A756106F56ED758C1EB9A5B2A8-1
Activitatea 1- “Ce stim despre cuvinte?” Elevii vor nota in fisa, la rubrica “Stiu”, ce stiu ei despre cuvinte.
Activitatea 2 – “Ce vrem sa stim despre cuvinte?” Elevii vor nota in fisa ce vor sa afle despre cuvinte.
Activitate 3 – “Ce am aflat despre cuvinte?” Aflam astfel, ca pentru a comunica un mesaj, așezăm cuvintele într-o anumită ordine, alcătuind propoziții cu înțeles.
Aplicatia Wordwall - https://wordwall.net/resource/15107772
În propoziție, cuvântul devine parte de propoziție.
- Fiecare cuvânt dintr-o propoziție are un rol.
- Fiecare parte de propoziție poate fi descoperită cu ajutorul unei întrebări.
Pentru fixarea cunostințelor vom juca ”Time to climb!”, un joc Nearpod ce conține 5 întrebări.
Încheierea lecției: "Nu poți vedea bine, decât cu inima. Esențialul e invizibil pentru ochi."
Popescu Simona, profesor de Altă disciplină
Școala Gimnazială Nr. 3, Voluntari, Ilfov
Trimis la 19.01.2022 - 21:43
Lecție interactivă de predare-învățare-evaluare a cunoștințelor la Geografie, despre orașul București - capitala țării (localizarea geografică, atestarea documentară, evoluția de-a lungul timpului, importanța economică, socială, politică și culturală); evaluarea cunoștințelor se face prin chestionare interactive.
Boian Aurelia Cornelia
Școala Gimnazială Vad, Cluj
Un material digital complex, un model de proiectare didactică a unei lecții la Geografie, constituită din predarea cunoștințelor despre Munții Carpați. Resursa educațională deschisă îmbină activitatea sincronă cu asincronă, facilitând elevilor învățarea conștientă și activă, inclusiv TIC.
Mihaela Gogu
Școala Gimnazială „Nicolae Stoleru”, Suceava