Fundația Orange

De ce îndrăgim aplicațiile Chatter Pix și Word Art?

Concurs

Titiana-Carmen Ioniță

Trimis la 31.01.2022

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, III MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Materialul prezentat poate fi utilizat ca resursă de învățare la clasă sau asincron. Acesta conține exemple de exerciții practice realizate la orele de limba și literatura română cu implicarea activă a elevilor.


Alte materiale educaționale


Documente


Multimedia


Link: https://read.bookcreator.com/sJFMfnreP5epq0cXVfrUVUuuyCZ2/egcuC2B5TjyMkhHzIlWi7w

Textele vizate:

- ”Dl Goe”, după I.L.Caragiale;

- ”Revedere”, de M. Eminescu;

- „Fiul și mama” (povestire populară);

- ”Povestea Vrâncioaiei”, după o legendă populară.

Aplicația generatoare de nori de cuvinte precum WordArt (https://wordart.com) am folosit-o pentru a strânge gânduri, idei sau sentimente, transformând gândurile în cuvinte prin folosirea imaginației.


Alte informații

Povestea numelui - a fost o activitate îndrăgită de elevii mei, având ca scop exersarea creativității.


Titiana-Carmen Ioniță, profesor de Altă disciplină

Școala Gimnazială Sfinții Trei Ierarhi, Hanu Conachi, Galați

Trimis la 31.01.2022 - 22:55


Materiale similare

S.O.S poveștile!

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I, II, III, IV

Jocul propus este de tip escape și urmărește evaluarea lecturilor citite într-un mod plăcut.

(Premiat 2022, Alte materiale educaționale, I-IV) Salvează sirenele! - joc interactiv

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, II, III

Jocul ”Salvează sirenele” dă elevilor de clasa a II-a posibilitatea de a-și verifica cunoștințele în manieră digitală, interactivă, atractivă. Se vor rezolva cerințe diverse, din mai multe discipline corespunzătoare segmentului de vârstă și respectând programa școlară.