Banu Georgeta-Mioara
Trimis la 23.02.2020Deseori, la ora de limba romana (si nu numai) folosesc, pe langa alte resurse, si pe resursele digitale deoarece, acestea din urma aduc buna dispozitie, motivatie pentru invatare si implicare activa.
Pentru exemplul acesta am folosit aplicatie ChatterKid si le-am cerut elevilor sa-si faca autoportretul, (integrand in acest fel ora de limba romana cu cea de arte vizuale si abilitati practice), o descriere apoi, cu ajutorul aplicatiei sa se prezinte. Interesul si implicare in activitate au fost maxime.
In urmatoarea ora le-am cerut sa-si descrie animalul preferat.
De fiecare data cand folosim tehnologia digitata (Canva, Kahoot, Quik, GoogleMaps, WordArt, StopMotion, Plikers, s. a.), entuziasmul si rezultatele elevilor cresc.
Banu Georgeta-Mioara, profesor de Altă disciplină
Scoala Gimnaziala Ovid Densusianu, Romania, Fagaras, Brașov
Trimis la 23.02.2020 - 20:23
Tutorial stem.Discipline integrate: inginerie, arte, coding, memorare, literație;
Bordeianu Cornelia
Liceul Bilingv Olga Gudynn, București
Resursa tip video este concepută ca mijloc de formare și dezvoltare a competenței 4.1 – Determinarea semnificației unor evenimente din trecut și din prezent, pentru disciplina Istorie - clasa a IV-a.
Botgros Didina
Hunedoara