Banu Georgeta-Mioara
Trimis la 23.02.2020Deseori, la ora de limba romana (si nu numai) folosesc, pe langa alte resurse, si pe resursele digitale deoarece, acestea din urma aduc buna dispozitie, motivatie pentru invatare si implicare activa.
Pentru exemplul acesta am folosit aplicatie ChatterKid si le-am cerut elevilor sa-si faca autoportretul, (integrand in acest fel ora de limba romana cu cea de arte vizuale si abilitati practice), o descriere apoi, cu ajutorul aplicatiei sa se prezinte. Interesul si implicare in activitate au fost maxime.
In urmatoarea ora le-am cerut sa-si descrie animalul preferat.
De fiecare data cand folosim tehnologia digitata (Canva, Kahoot, Quik, GoogleMaps, WordArt, StopMotion, Plikers, s. a.), entuziasmul si rezultatele elevilor cresc.
Banu Georgeta-Mioara, profesor de Altă disciplină
Scoala Gimnaziala Ovid Densusianu, Romania, Fagaras, Brașov
Trimis la 23.02.2020 - 20:23
Materialul reprezintă un model de bună practică în utilizarea și integrarea platformei ThingLink la clasă, dar și în activitățile extrașcolare. Oferă idei diverse cu activități și proiecte de Crăciun, dezvoltând competențele digitale celor ce doresc să ofere un astfel de cadou digital.
Mariana Lazăr
Școala Gimnazială Nr. 2 „Diaconu Coresi”, Brașov
-
Mocanu Ileana
Gimnazială „Emil Atanasiu” Garoafa, Vrancea