Fundația Orange

Descrierea

Concurs

Banu Georgeta-Mioara

Trimis la 23.02.2020

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, IV MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Am folosit aplicatia ChatterKid si le-am cerut elevilor sa-si faca autoportretul, (integrand in acest fel ora de limba romana cu cea de arte vizuale si abilitati practice), o descriere apoi, cu ajutorul aplicatiei sa se prezinte.


Conținut video


Documente


Deseori, la ora de limba romana (si nu numai) folosesc, pe langa alte resurse, si pe resursele digitale deoarece, acestea din urma aduc buna dispozitie, motivatie pentru invatare si implicare activa.

Pentru exemplul acesta am folosit aplicatie ChatterKid si le-am cerut elevilor sa-si faca autoportretul, (integrand in acest fel ora de limba romana cu cea de arte vizuale si abilitati practice), o descriere apoi, cu ajutorul aplicatiei sa se prezinte. Interesul si implicare in activitate au fost maxime.

In urmatoarea ora le-am cerut sa-si descrie animalul preferat.

De fiecare data cand folosim tehnologia digitata (Canva, Kahoot, Quik, GoogleMaps, WordArt, StopMotion, Plikers, s. a.), entuziasmul si rezultatele elevilor cresc.


Banu Georgeta-Mioara, profesor de Altă disciplină

Scoala Gimnaziala Ovid Densusianu, Romania, Fagaras, Brașov

Trimis la 23.02.2020 - 20:23


Materiale similare

Somnoroase păsărele cu Scratch și Makey Makey

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I, II, III, IV

Tutorial stem.Discipline integrate: inginerie, arte, coding, memorare, literație;

România și Uniunea Europeană

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, IV

Resursa tip video este concepută ca mijloc de formare și dezvoltare a competenței 4.1 – Determinarea semnificației unor evenimente din trecut și din prezent, pentru disciplina Istorie - clasa a IV-a.