Fundația Orange

Dialogul în situații concrete

Concurs

Krișan Gabriela

Trimis la 08.01.2022

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, DEZVOLTARE PERSONALĂ, II ÎNCEPĂTOR PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Resursa cuprinde două situații concrete în care elevii pot cere sau primi informații, structurate în dialoguri pe teme de interes La bibliotecă sau În autobuz. Elevii primesc ca sarcină alegerea situațiilor corecte în diverse dialoguri, dar și respectarea regulilor de conduită în autobuz.


Conținut video


Galerie imagini, clic pentru zoom


Multimedia


Resursa este realizată pe baza competenței specifice din programa școlară , 2.2 Transmiterea unor informații printr-o suită de enunțuri înlănțuite logic, și vizează modul prin care elevii pot construi enunțuri, dialoga cu diferite persoane în diverse situații: într-un mijloc de transport în comun sau la biblioteca școlii.

Urmărește și tipuri de comportament corespunzător în diferite situații: respectul față de persoane mai în vârstă, cedarea locului în mijloacele de transport în comun, a cere informații utilizând un limbaj adecvat, etc. Se poate utiliza la clasă , dar poate fi urmărită și în mod independent, acasă, alături de alte sarcini de lucru.

Situațiile prezentate sunt întâlnite și în viața reală, elevii pot face conexiuni mult mai ușor.


Alte informații

Link: https://youtu.be/idTkG0-QbW8

Resursa este realizată în Microsoft PPT.
Timp de redare: 4 minute
Ușor de urmărit
Elevii pot citi pe roluri, în clasă, dialogurile prezentate.
Au situații concrete, reale, care se folosesc în viața de zi cu zi.


Krișan Gabriela, profesor de Matematică, Limba și literatura română, Educație muzicală, Științe ale naturii

Gimnazială Nr. 7, Vișeu de Sus, Maramureș

Trimis la 08.01.2022 - 12:38


Materiale similare

Povești de „Noapte bună!”

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I, II

Poveștile de „Noapte bună!”, realizate sub formă de conținut audio-video, au menirea de a sprijini copiii în ascultarea activă, cu interes și plăcere a unor povești inedite: „Ghici cât de mult te iubesc”, „E vremea de culcare”,
„Prima vară a lui Vulpișor” , „10 zâne spun noapte bună” .

Concurs de ghicitori - lecții animate

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I, II

Concursul de ghicitori prilejuiește elevilor formarea unei dicții clare și corecte, precum și antrenarea memoriei și a motivației pentru învățare și competiție.