Krișan Gabriela
Trimis la 08.01.2022Resursa este realizată pe baza competenței specifice din programa școlară , 2.2 Transmiterea unor informații printr-o suită de enunțuri înlănțuite logic, și vizează modul prin care elevii pot construi enunțuri, dialoga cu diferite persoane în diverse situații: într-un mijloc de transport în comun sau la biblioteca școlii.
Urmărește și tipuri de comportament corespunzător în diferite situații: respectul față de persoane mai în vârstă, cedarea locului în mijloacele de transport în comun, a cere informații utilizând un limbaj adecvat, etc. Se poate utiliza la clasă , dar poate fi urmărită și în mod independent, acasă, alături de alte sarcini de lucru.
Situațiile prezentate sunt întâlnite și în viața reală, elevii pot face conexiuni mult mai ușor.
Link: https://youtu.be/idTkG0-QbW8
Resursa este realizată în Microsoft PPT.
Timp de redare: 4 minute
Ușor de urmărit
Elevii pot citi pe roluri, în clasă, dialogurile prezentate.
Au situații concrete, reale, care se folosesc în viața de zi cu zi.
Krișan Gabriela, profesor de Matematică, Limba și literatura română, Educație muzicală, Științe ale naturii
Gimnazială Nr. 7, Vișeu de Sus, Maramureș
Trimis la 08.01.2022 - 12:38
Tutorial stem.Discipline integrate: inginerie, arte, coding, memorare, literație;
Bordeianu Cornelia
Liceul Bilingv Olga Gudynn, București
Un videoclip creat cu ajutorul platformei Fliki.ai, o exemplificare a modului in care putem crea ceva inedit, pe baza unui text ,cu ajutorul inteligentei artificiale si a unor materiale video suport.
Marin Dorina
Colegiul National de Arta ”Octav Bancila”, Iași