Gabriela Sandru
Trimis la 17.02.2020Într-o lume în care digitalizarea este „steroid” al schimbărilor care potențează, amplifică, supraîncarcă ceilalți factori ai dezvoltări umane, realizarea unui CV digital este un pas spre alfabetizarea digitală a elevilor noștri.
Acest lucru se poate realiza cu ajutorul aplicației gratuite „Powtoon” care ne sprijină în a-i învața pe elevi abilități importante în viață, încă de la început.
La limba engleză am propus elevilor realizarea unui CV digital utilizând șablonul „Student Resume” pus la dispoziție pe platformă. Acest șablon îi obligă pe elevi să-și identifice trăsăturile unice și să le expună într-un mod atractiv și inovativ.
Sarcina de lucru dezvoltă nu doar competențele de limbă ci și pe cele digitale, elevii având ocazia să modifice conținutul digital, să editeze textul, să realizeze design-ul fiecărui slide, să încarce conținut video/audio și să exporte prezentarea fie ca material video (pe una din platformele acceptate - Youtube, Vimeo, Facebook, SlideShare, etc, fie ca document pdf. sau ppt.).
Am profitat de posibilitatea oferită de plaforma PowToon pentru a realiza profilul echipei noastre într-un proiect internațional de e-twinning.
Elevii și-au realizat CV-urile utilizând un șablon unic pe care l-au adaptat nevoilor lor. Astfel, chiar dacă au un punct de plecare identic, lucrările realizate sunt diferite, fiecare purtând amprenta originală a realizatorului.
CV-urile elevilor au fost apoi încărcate pe platforma Padlet de unde au putut fi vizualizate de partenerii noștri.
Gabriela Sandru, profesor de Limbi moderne
Gimnazială „Tudor Vladimirescu”, România, Târgu Mureș, Mureș
Trimis la 17.02.2020 - 21:02
Acest material este un joc interactiv digital realizat pe platforma genial.ly, potrivit pentru verificarea cunostintelor elevilor cu privire la formarea si utilizarea celor doua timpuri verbale: Present Simple si Present Continuous.
Soceleanu Amalia-Ionela
Scoala Gimnaziala Niculesti, Dâmbovița
Acest joc interactiv creat pe platforma genial.ly poate fi utilizat ca instrument de verificare si evaluare a cunostintelor elevilor cu privire la propozitiile conditionale din limba engleza.
Soceleanu Amalia-Ionela
Scoala Gimnaziala Niculesti, Dâmbovița