Fundația Orange

Testimoniale


Director Cristian Dragomir, Școala Gimnazială Dragomirești, Dâmbovița

Director Cristian Dragomir, Școala Gimnazială Dragomirești, Dâmbovița

Profesorul și directorul școlii din Dragomirești, Cristian Dragomir, predă matematică și T.I.C. de 11 ani. Se caracterizează ca fiind o persoană dinamică și creativă, cu gândire strategică și bune abilități de comunicare. Este licențiat în Matematică-Informatică la Universitatea „Valahia” din Târgoviște, are două masterate în Managementul proiectelor și Matematică didactică (obținute la aceeași universitate) și are gradul didactic I. 

Digitaliada: Cum vedeți integrată educația digitală în desfășurarea „clasică”, tradițională, a unei ore?

Director Cristian Dragomir: Consider că educația digitală reprezintă calea prin care școala ține pasul cu schimările societății în secolul al XXI-lea, iar integrarea acesteia în demersul didactic aduce un plus de atractivitate pentru elevi, trezindu-le interesul și implicându-i activ în propria formare. 

Digitaliada: De ce este relevantă pentru dvs. participarea la Digitaliada?

Director Cristian Dragomir: Ca director, dar și ca profesor de matematică-informatică am văzut în Digitaliada o oportunitate deosebită pentru elevii mei și instituția pe care o coordonez. Am certitudinea că aplicațiile de care vor beneficia elevii vor contribui real la apropierea acestora de matematică, făcând-o mai captivantă, mai puțin aridă, iar laboratorul digital va putea fi utilizat în contexte educaționale diverse. 

Digitaliada: Dacă ar fi să selectați câteva elemente-cheie din activitatea dvs. profesională, din CV-ul dvs., ce ați alege? 

Director Cristian Dragomir: Consider că mă caracterizează ambiția de a schimba lucrurile în bine, adaptabilitatea în situații noi, gândirea strategică, puterea de muncă și faptul că sunt adeptul lucrului în echipă. M-am preocupat permanent de evoluția profesională, în plan managerial, dar și ca profesor de matematică-informatică, considerând că nu poți evolua în ceea ce faci fără efort susținut, fără a învăța permanent.