Fundația Orange

Testimoniale


Director Iulica Neamțu, Școala Gimnazială „Ionel Miron” Ivănești, Vaslui

Director Iulica Neamțu, Școala Gimnazială „Ionel Miron” Ivănești, Vaslui

Din ianuarie 2017, Iulica Neamțu ocupă funcțiile de director și profesor de matematică la Școala Gimnazială din Ivănești. Are o vechime în învățământ de peste 33 de ani, a obținut gradul didactic I și este licențiată în matematică la Universitatea din Craiova. De-a lungul carierei sale profesionale, a urmat numeroase cursuri de formare și a obținut numeroase certificări. 

Digitaliada: Cum vedeți integrată educația digitală în desfășurarea „clasică”, tradițională, a unei ore?

Director Iulica Neamțu: Prin utilizarea tehnologiei în cadrul orelor de curs se poate realiza o interdisciplinaritate între obiectele de studiu matematică și TIC, astfel cele două vor deveni mai atractive și mai accesibile elevilor și le va stimula interesul față de nou prin implicarea activă în acțiunea de prezentare de cunoștințe, captându-le atenția și eliminând riscul rutinei. 

Digitaliada: De ce este relevantă pentru dvs. participarea la Digitaliada?

Director Iulica Neamțu: Școala noastră a dorit să se înscrie în acest proiect deoarece vrem să avem posibilitatea să furnizăm niște servicii educaționale inovative, să oferim elevilor și cadrelor didactice suportul tehnic necesar realizării unor activități instructiv-educative cât mai de actualitate și atractive. 

Digitaliada: Dacă ar fi să selectați câteva elemente-cheie din activitatea dvs. profesională, din CV-ul dvs., ce ați alege?

Director Iulica Neamțu: Atât din perspectiva directorului, cât și a profesorului de matematică, îmi doresc să am posibilitatea să ofer elevilor mei tot ce este necesar unei dezvoltări cât mai armonioase și să îi ajut să înțeleagă într-un mod cât mai plăcut disciplina pe care o predau.

Experiența acumulată în cei peste 35 de ani de activitate, mi-a demonstrat că elevii au nevoie de o implicare cât mai activă în cadrul orelor. Am avut posibilitatea de a cunoaște diferite generații, atât din postura de director, de profesor cât și cea de diriginte și am putut observa dorința copiilor pentu cunoaștere.