Nicoleta Marilena Militaru
Trimis la 29.01.2019AIMS:
By the end of the lesson the students will be able to:
• talk about different jobs around the house;
• use correctly the verb HAVE TO to express obligation/lack of obligation;
• make correct dialogues in English using HAVE TO in interrogative and affirmative forms;
• answer correctly to questions about a read text;
• write sentences in English about themselves and the jobs they have to do around the house.
-
Nicoleta Marilena Militaru, profesor de Limbi moderne
Liceul de Arte , Romania, Slobozia, Ialomița
Trimis la 29.01.2019 - 14:45
„Învățarea este optimizată atunci când se bazează pe cunoaștere și experiențe anterioare ale elevilor care le permit acestora să lege ceea ce știu deja de noile informații care trebuie învățate” (Roth, 1990). Metoda pe care am folosit-o în predarea lecției a fost „Știu / vreau să știu / am învățat”.
Onica Monica Iuliana
Colegiul Național „Spiru Haret”, Galați
Proiectarea unei unități de învățare pentru clasa a VI-a la Limba franceză, L2. Proiectul cuprinde 3 lecții digitale și un test digital. Temele vizate sunt mijloace de transport, exprimarea preferințelor, activități în vacanță, scrierea unei cărți poștale.
Pricope-Damian Cristina
Școala Gimnazială „Al. I. Cuza” Podu Iloaiei, Iași
1 comentariu
PROIECT DIDACTIC "Do I have to?"
Dacă doamna profesoară a optat pentru acest format de proiect, cred că ar fi trebuit să adauge la fiecare activitate care este intenția profesorului, ce va face elevul și forma de organizare utilizată pentru ca elevii să rezolve cerința activității.
Răspunde