Fundația Orange

Do I have to?

Concurs

Nicoleta Marilena Militaru

Trimis la 29.01.2019

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VI MEDIU PREDARE

Lesson plan for teaching the structure "have to"



Proiecte didactice


Documente


Galerie imagini, clic pentru zoom


AIMS:
By the end of the lesson the students will be able to:
• talk about different jobs around the house;
• use correctly the verb HAVE TO to express obligation/lack of obligation;
• make correct dialogues in English using HAVE TO in interrogative and affirmative forms;
• answer correctly to questions about a read text;
• write sentences in English about themselves and the jobs they have to do around the house.


Alte informații

-


Nicoleta Marilena Militaru, profesor de Limbi moderne

Liceul de Arte , Romania, Slobozia, Ialomița

Trimis la 29.01.2019 - 14:45


1 comentariu

avatar

PROIECT DIDACTIC "Do I have to?"

de CHIRIAC ELENA | 01.02.2019 12:42

Dacă doamna profesoară a optat pentru acest format de proiect, cred că ar fi trebuit să adauge la fiecare activitate care este intenția profesorului, ce va face elevul și forma de organizare utilizată pentru ca elevii să rezolve cerința activității.

Răspunde

Materiale similare

The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VI

„Învățarea este optimizată atunci când se bazează pe cunoaștere și experiențe anterioare ale elevilor care le permit acestora să lege ceea ce știu deja de noile informații care trebuie învățate” (Roth, 1990). Metoda pe care am folosit-o în predarea lecției a fost „Știu / vreau să știu / am învățat”.

Proiect unitate de învățare „Mes vacances”

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VI

Proiectarea unei unități de învățare pentru clasa a VI-a la Limba franceză, L2. Proiectul cuprinde 3 lecții digitale și un test digital. Temele vizate sunt mijloace de transport, exprimarea preferințelor, activități în vacanță, scrierea unei cărți poștale.