Nicoleta Marilena Militaru
Trimis la 29.01.2019AIMS:
By the end of the lesson the students will be able to:
• talk about different jobs around the house;
• use correctly the verb HAVE TO to express obligation/lack of obligation;
• make correct dialogues in English using HAVE TO in interrogative and affirmative forms;
• answer correctly to questions about a read text;
• write sentences in English about themselves and the jobs they have to do around the house.
-
Nicoleta Marilena Militaru, profesor de Limbi moderne
Liceul de Arte , Romania, Slobozia, Ialomița
Trimis la 29.01.2019 - 14:45
Elevii vor invata verbele regulate la indicativ prezent prin intermediul platformei interactive Nearpod, intr-un mod atractiv.
Ioana Horga
Colegiul Național ”Gheorghe Sincai”, Colegiul Național ”Mihai Eminescu”, Maramureș
Valorificând studii de referință din bibliografia de specialitate (Goldman 2004, Kearney & Schuck 2005, Reyna & Meier 2018) și experiența a două ediții ale Festivalului de videoproiecte educaționale, am reușit să elaborez un model pedagogic de implementare a conținutului video generat de elevi.
Armanda Stroia
Școala Gimnazială „Avram Iancu”, Cluj
1 comentariu
PROIECT DIDACTIC "Do I have to?"
Dacă doamna profesoară a optat pentru acest format de proiect, cred că ar fi trebuit să adauge la fiecare activitate care este intenția profesorului, ce va face elevul și forma de organizare utilizată pentru ca elevii să rezolve cerința activității.
Răspunde