Fundația Orange

Do I have to?

Concurs

Nicoleta Marilena Militaru

Trimis la 29.01.2019

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VI MEDIU PREDARE

Lesson plan for teaching the structure "have to"



Proiecte didactice


Documente


Galerie imagini, clic pentru zoom


AIMS:
By the end of the lesson the students will be able to:
• talk about different jobs around the house;
• use correctly the verb HAVE TO to express obligation/lack of obligation;
• make correct dialogues in English using HAVE TO in interrogative and affirmative forms;
• answer correctly to questions about a read text;
• write sentences in English about themselves and the jobs they have to do around the house.


Alte informații

-


Nicoleta Marilena Militaru, profesor de Limbi moderne

Liceul de Arte , Romania, Slobozia, Ialomița

Trimis la 29.01.2019 - 14:45


1 comentariu

avatar

PROIECT DIDACTIC "Do I have to?"

de CHIRIAC ELENA | 01.02.2019 12:42

Dacă doamna profesoară a optat pentru acest format de proiect, cred că ar fi trebuit să adauge la fiecare activitate care este intenția profesorului, ce va face elevul și forma de organizare utilizată pentru ca elevii să rezolve cerința activității.

Răspunde

Materiale similare

Il presente indicativo dei verbi regolari

Interdisciplinar
MATEMATICĂ, V, VI, VII

Elevii vor invata verbele regulate la indicativ prezent prin intermediul platformei interactive Nearpod, intr-un mod atractiv.

(Premiat 2022, Proiectare didactică, V-VIII) Lights, Camera, Action: Inspire! (opțional conceput pentru a se implementa un model pegagogic de valorificare didactică a proiectelor video create de elevi)

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, V, VI, VII, VIII

Valorificând studii de referință din bibliografia de specialitate (Goldman 2004, Kearney & Schuck 2005, Reyna & Meier 2018) și experiența a două ediții ale Festivalului de videoproiecte educaționale, am reușit să elaborez un model pedagogic de implementare a conținutului video generat de elevi.