Hanza Elena
Trimis la 26.11.2020Scenariul propus se adresează inclusiv acelor cazuri de elevi din unități de învățământ care nu au implementat o platformă de e-learning, profesorii fiind nevoiți să caute alternative pentru comunicarea cu elevii.
Pentru fiecare etapă principală a lecției s-au utilizat diverse resurse digitale care conferă un caracter interactiv lecției.
Pentru etapa de reactualizare a cunoștințelor s-a utilizat MathSolver, în etapa de asigurare a transferului s-a utilizat tabla colaborativă Idroo astfel elevii fiind activ implicați în lecție, iar pentru asigurarea feedback-ului s-a utilizat jocul aplicației Equality Explorer din PhetColorado (Level 2- two –step equation).
Toate resursele folosite sunt gratuite.
Hanza Elena, profesor de Matematică
Școala Gimnazială nr.1, Uileacu de Beiuș, Bihor
Trimis la 26.11.2020 - 19:13
A következő oktatóprogram lehetőséget ad a Háromszögek fejezet átismétlésére, játékos formában.
Soos Emőke
Școala Gimnazială „Avram Iancu”, Cluj
Elevii vor invata verbele regulate la indicativ prezent prin intermediul platformei interactive Nearpod, intr-un mod atractiv.
Ioana Horga
Colegiul Național ”Gheorghe Sincai”, Colegiul Național ”Mihai Eminescu”, Maramureș