Fundația Orange

Elemente de interfață specifice mediului grafic Tynker

Alte resurse

Digitaliada

Trimis la 07.03.2018

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V

Echipa Digitaliada vă propune un proiect didactic pentru familiarizarea cu interfața aplicației Tynker.



Proiecte didactice


Documente


Proiect didactic realizat de Anișoara Apostu, profesor Digitaliada, revizuit de Radu Tăbîrcă, inspector școlar Informatică.

Textul și ilustrațiile din acest document sunt licențiate de Fundația Orange conform termenilor și condițiilor licenței Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) care poate fi consultată pe pagina web https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/. Pus la dispoziție în cadrul programului Digitaliada.

În această lecție, elevii se vor familiariza cu interfața aplicației Tynker, care este un limbaj de programare grafic cu ajutorul căruia se pot crea povești interactive, jocuri, animații, muzică, artă, prezentări și multe altele.


Alte informații

Clasa a V-a - Familiarizarea cu interfața aplicației Tynker.


Digitaliada

Romania, București

Trimis la 07.03.2018 - 15:00


Materiale similare

Securitate cibernetică

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V

Proiect de lecție cu fișe de lucru privind Norme de ergonomie și de siguranță. Noțiuni de securitate cibernetică.

Crearea blocurilor în Scratch

Informatică și TIC
INFORMATICĂ ȘI TIC, V, VI

Crearea blocurilor proprii permite scrierea mult mai ușoară a scripturilor în aplicația Scratch, oferind posibilitatea utilizării acestora (chiar în mod repetat), fără a fi nevoiți să folosim un șir lung de blocuri.