Fundația Orange

Media


Elevii și părinții din Tîmboești vorbesc despre predarea digitală, noutatea din școala lor

Elevii și părinții din Tîmboești vorbesc despre predarea digitală, noutatea din școala lor

Ce spun elevii și cum văd părinții integrarea predării digitale în Școala Gimnazială Tîmboești, Vrancea? Aflăm aceste lucruri dintr-o analiză inedită, realizată chiar de elevii școlii care s-au trezit, într-o zi, că pe bănci au apărut...tablete.

Digitaliada: Ce vă place cel mai mult la proiectul Digitaliada? 

Rareș Iulian Antonache, clasa a IV-a: Îmi plac foarte mult aceste tablete și când aud că este o oră în care pot lucra pe ele, chiar sunt foarte entuziasmat. 

Elena Fulga, clasa a VI-a: Proiectul Digitaliada chiar mi se pare un lucru minunat. Este mai ușor să învățăm, mai ales când lucrăm în diferite programe cum ar fi Scratch, Tinker; ne dezvoltăm și cultura generală și reușim să ne descurcăm mai bine.  

Florin Filimon, clasa a VI-a: Sunt în clasa a VI-a și îmi place foarte mult să fac orele pe tabletă, mai ales matematica și informatica. Îmi vine mai ușor să mă exprim, să-mi spun părerile și e mult mai distractiv. 

 


Digitaliada: Ce vi se spune acasă despre lucrul cu tabletele?

Liliana Georgica Buită, părinte: Am o fetiță în clasa a VI-a și vreau să vă spun că este foarte mândră și foarte motivată să vină la școală de când au apărut și tabletele. Nu vrea să lipsească absolut nici o zi. Vine acasă foarte încântată și îmi povestește de ceea ce lucrează și cum lucrează pe tabletă. 

Camelia Slova, părinte: Am băiețelul în clasa a VII-a și încă o fetiță în clasa a V-a. Le place foarte mult să lucreze pe tabletă, văd lucruri noi și le place, mai ales matematica. 

Costin Dumitru Slova, clasa a VII-a: Părerea mea despre proiectul Digitaliada este că poți învăța mai repede, înțelegi mult mai bine lecțiile de zi cu zi. Acum înțeleg mult mai bine desenele, cum le facem pentru că  le facem mult mai ușor pe tablete decât pe foaie. 

Digitaliada: Cum vedeți voi că vă ajută lucrul cu tabletele?

Elena Fulga, clasa a VI-a: În prima oră nu mă gândeam că voi reuși să lucrez pe așa ceva vreodată, nu mă gândeam că va fi așa de simplu. Când vedeam tabletele, le vedeam ca pe o povară. Acum mi se pare foarte simplu. 

Rareș Iulian Antonache, clasa a IV-a: Simt că mă ajută când învăț pe tabletă, pentru că sunt și imagini în plus sau alte lucruri care pe o carte nu ar fi. Mi se pare că este pentru viitor să începem să lucrăm și să învățăm pe tablete. 

Alex Florin Vlad, clasa a VII-a: Aceste tablete atrag copiii la școală, îi ajută foarte mult să învețe mai mult. Avem un exemplu la noi în clasă, un băiat. De când a apărut acest proiect cu tabletele știe mult mai mult, are note mult mai frumoase față de anii precedenți și este mult mai activ la ore.

Digitaliada: Cum a schimbat-o predarea digitală pe fiica dumneavoastră?

Liliana Georgica Buită, părinte: A ambiționat-o chiar să se ridice mult mai sus față de cum era, nici nu mă așteptam la chestia asta; spune că vrea să învețe mai mult, să ajungă cineva. 

Claudia Mihaela Buită, clasa a VI-a: Nu mă așteptam să intrăm în acest proiect Digitaliada, când deodată a venit doamna de matematică cu tabletele și am făcut foarte multe.

Digitaliada: Ca părinte, ce părere v-ați format despre lucrul cu tabletele în școală?

Ramona Dobrin, părinte: Suntem bucuroși că au tablete în școală. Mă uit la ei că sunt foarte încântați să lucreze.