Palievici Gheorghe Dionisie
Trimis la 15.12.2021Terapiile care se realizează cu elevii deficienți de auz necesită un suport vizual sporit, datorită nivelului cognitiv oarecum afectat din cauza deficienței. Memoria auditivă la astfel de copii nu este formată și, de aceea, orice informație/material prezentat trebuie susținut cu imagini pentru o mai bună înțelegere și ”întregire” a întregului tablou informațional. De asemenea, feedback-ul pe care ei îl oferă este mult mai amplu atunci când materialele sunt prezentate sub o formă vizuală cât mai atractivă și ușor de înțeles.
De-a lungul timpului am observat că utilizarea tehnologiei în procesul de predare/învățare facilitează o mai bună înțelegere a conținuturilor. Materialul este realizat cu ajutorul platformei word wall, șablonul acestuia putând fi schimbat cu ușurință. Chiar dacă conținutul rămâne același, forma de prezentare/șablonul este diferit și oferă aceeași atracție. Utilizarea lui în procesul de demutizare a dus la obținerea unor rezultate foarte bune în ceea ce privește calitatea pronunției sunetelor vizate în cadrul terapiei.
Link: https://wordwall.net/ro/resource/12215338
Palievici Gheorghe Dionisie, profesor de Altă disciplină
Liceul Tehnologic Special Bivolărie, Vicovu de Sus, Suceava
Trimis la 15.12.2021 - 14:56
Pronunția sunetului ș în cuvinte unde ș se găsește în poziție mediană, prezentată într-o formă interactivă.
Palievici Gheorghe Dionisie
Liceul Tehnologic Special Bivolărie, Suceava
Materialul propus redă, printr-un set de imagini video-audio, momente importante din activitatea extracurriculară a cadrelor didactice din școală, într-un moment de mare însemnătate istorică.
Grecu Eliza Carolina
Școala Gimnazială ”Mihai Codreanu”, Iași