Fundația Orange

Experiențe încântătoare pentru elevi

Concurs

Silvia

Trimis la 08.04.2023

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, ALTĂ DISCIPLINĂ, EDUCAȚIE MUZICALĂ, EDUCAȚIE TEHNOLOGICĂ, MUZICĂ ȘI MIȘCARE, JOC ȘI MIȘCARE, III, IV AVANSAT CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Inspirat de vânătoarea de comori, Goosechase este o platformă online care vă ajută să creați experiențe interactive.
GOOSECHASE – permite crearea de jocuri prin intermediul cărora elevii primesc diferite misiuni. Elevii vor instala pe telefon aplicația și primesc diferite sarcini de lucru.



Alte materiale educaționale


Documente


Galerie imagini, clic pentru zoom


Link: https://gsch.se/game/fa72f98f3f224bdfa6ad2c4de9136ec0/copy/

Elevii, organizați în 3 echipe (acesta este numărul de echipe permis de un cont educațional free) trebuie să rezolve un anumit număr de sarcini de lucru/ misiuni (numărul de sarcini de lucru/ misiuni este stabilit de profesor în funcție de obiectivele activității, particularitățile de vârstă ale elevilor, timpul disponibil, dificultatea sarcinilor de lucru). Pentru fiecare misiune îndeplinită, fiecare echipă primește un număr puncte (profesorul poate stabili orice număr de puncte; iar la unele poate adăuga și puncte bonus). În timp ce elevii rezolvă sarcinile de lucru/ misiunile, profesorul monitorizează activitatea acestora pe platformă, analizează rezolvările misiunilor încărcate de elevi (sub formă de text, poză sau video), scade puncte din cele alocate fiecărei misiuni dacă rezolvarea nu este corectă sau adaugă punctele bonus. Profesorul poate lăsa mesaje pentru a justifica scăderea punctelor sau motivele pentru care a primit punctele bonus. La finalul activității, elevii pot fi solicitați să completeze o fișă de autoevaluare privind colaborarea în cadrul echipei sau să ofere feddback. Profesorul lucrează pe platforma https://www.goosechase.com/ , în timp ce elevii lucrează pe aplicația cu același nume, pe care o descarcă pe telefon din Magazin Play.


Alte informații

O vânătoare "altfel"! este o provocare pentru elevii claselor a III-a și a IV-a. Este concepută astfel încât elevii să își valorifice cunoștințele, abilitățile și competențele bazându-se pe interdisciplinaritate și transdisciplinaritate. O recomand pentru Săptămâna „Școala Altfel”.


Silvia, profesor de Altă disciplină

Școala Gimnazială International Premium School of Bucharest, România, București, București

Trimis la 08.04.2023 - 15:38


Materiale similare

Adunarea numerelor naturale 0-1.000.000, fără trecere peste ordin (Fișă de lucru)

Altă disciplină
ALTĂ DISCIPLINĂ, IV

Este o fișă creată la Matematică, pentru lecția „Adunarea numerelor naturale în concentrul 0-1.000.000, fără trecere peste ordin”. Exercițiul este conceput pentru elevii clasei a IV-a.Omologată ca mijloc de învățământ pentru nivel primar: rezoluția Ministerului Educației nr. 78.291/10/18.01.2022

Textul narativ: Piatra Pițigoiului, de Tudor Arghezi (Fișă de lucru)

Altă disciplină
ALTĂ DISCIPLINĂ, IV

Este o fișă creată la Limba și literatura română, pe textul narativ „Piatra Pițigoiului”, care vizează înțelegerea lecturii.Omologată ca mijloc de învățământ pentru nivel primar: rezoluția Ministerului Educației nr. 78.291/2/18.01.2022