qwzky
Trimis la 03.03.2018Pentru lucru eficient, fișele vor fi printate și laminate. Apoi se taie de pe fișe (cu marker FLIPCHART) acele funcții sintactice care nu au fost încă predate sau care nu sunt în programa pentru nivelul la care se află elevul-utilizator. În lucrul efectiv cu fișa, se vor urma pașii:
1. Numim partea de vorbire. Elevul numește partea de vorbire pentru cuvântul subliniat în propoziție (astfel, va afla culoarea părții de vorbire, pentru referiri ulterioare).
2. Punem întrebarea. Plecăm de la premisa că elevul știe un lucru foarte bine: să pună o întrebare la care să răspundem cu cuvântul subliniat în propoziție.
3. Identificăm funcția. Corelăm întrebarea care se potrivește cel mai bine cu funcția sintactică aferentă.
N.B. este posibil ca aceeași întrebare să se regăsească la funcții sintactice diferite sau la aceleași funcții, dar în cazuri diferite. Profesorul va fixa separat teoria cazurilor.
qwzky, profesor de Limba și literatura română
Școala Gimnazială nr. 2 Voluntari, România, Voluntari, Ilfov
Trimis la 03.03.2018 - 01:19
Un proiect de lecție în care metodele tradiționale sun îmbinate armonios cu metode moderne, pentru atingerea obiectivelor propuse.
Marton Elena Carmen
Școala Gimnazială „Sf. Varvara”, Hunedoara
O lectie care trateaza domeniul interculturalitate.
Rosan
Școala Gimnazială , Arad