Daniela Nanu
Trimis la 29.12.2020Linkuri:
https://library.livresq.com/view/5edfde2483ccecc8e51a5b69/
https://library.livresq.com/details/5edfde2483ccecc8e51a5b69
Prin intermediul platformei Livresq, profesorul poate pune la dispoziția elevilor o lecție completă ce integrează text, imagine, secvențe audio-video și aplicații interactive pentru consolidare și evaluarea gradului de înțelegere a conținuturilor. Competențele de receptare a mesajului citit și/sau audiat sunt exersate, de asemenea vocabularul și elementele de gramatică sunt prezentate/explicate și consolidate într-un mod atractiv pentru elevi.
Daniela Nanu, profesor de Limbi moderne
Școala Gimnazială, Rădăuți, Suceava
Trimis la 29.12.2020 - 17:14
„Învățarea este optimizată atunci când se bazează pe cunoaștere și experiențe anterioare ale elevilor care le permit acestora să lege ceea ce știu deja de noile informații care trebuie învățate” (Roth, 1990). Metoda pe care am folosit-o în predarea lecției a fost „Știu / vreau să știu / am învățat”.
Onica Monica Iuliana
Colegiul Național „Spiru Haret”, Galați
Proiectarea unei unități de învățare pentru clasa a VI-a la Limba franceză, L2. Proiectul cuprinde 3 lecții digitale și un test digital. Temele vizate sunt mijloace de transport, exprimarea preferințelor, activități în vacanță, scrierea unei cărți poștale.
Pricope-Damian Cristina
Școala Gimnazială „Al. I. Cuza” Podu Iloaiei, Iași