Fundația Orange

Hazarduri naturale

Concurs

Mic Mihaela-Alina

Trimis la 29.11.2021

Geografie
GEOGRAFIE, VIII AVANSAT CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Hazardurile naturale: cutremure, alunecări de teren, tornade, tsunami, invazii de insecte.

Cuvinte cheie: nesiguranță, dezechilibru în mediu, vulnerabilitate, risc, catastrofă, societate omenească.



Alte materiale educaționale


Documente


Link lectie: https://library.livresq.com/details/5f39304f20cd732a37846283

Competențe specifice:
- Explicarea proceselor naturale din mediul înconjurător, valorificând adecvat semnificațiile termenilor de specialitate;
- Explicarea relațiilor observabile dintre sistemele naturale și umane ale mediului;
- Prezentarea în scris și orală a investigațiilor realizate asupra fenomenelor naturale studiate.

Competențe derivate:
- să definească hazardurile;
- să clasifice hazardurile naturale după criteriile studiate;
- să caracterizeze principalele hazarduri naturale folosind corect limbajul științific de specialitate ;
- să rezolve diferite aplicații, situații-problema despre hazardurile naturale;
- să utilizeze suporturi cartografice pentru explicarea problemelor legate de repartiția teritorială a hazardurilor naturale.

Link-uri:
- https://www.libris.ro/hazarde-si-riscuri-naturale-florina-grecu-UNV978-606-28-0392-6--p1053558.html
- https://www.geomorfologie.ro/directii-de-cercetare/hazarde-si-riscuri/


Alte informații

Materialul a fost realizat pe platforma Livresq:
https://view.livresq.com/view/5f39304f20cd732a37846283/


Mic Mihaela-Alina, profesor de Geografie

Colegiul economic „Virgil Madgearu”, Ploiești, Prahova

Trimis la 29.11.2021 - 11:11


Materiale similare

Eyes in the Sky

Interdisciplinar
GEOGRAFIE, VI, VII, VIII

Site-ul „Eyes in the Sky” este creat pentru a conștientiza elevii despre importanța sateliților artificiali de a monitoriza Pământul, oceanul, situațiile de urgență, atmosfera, schimbările climatice, dar și pe cele care pot afecta securitatea.

Utilizarea instrumentelor web 2.0 în activitatea didactică

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, V, VI, VII, VIII

Acest material prezintă o selecție a instrumentelor web 2.0 ce pot fi folosite în procesul de predare - învățare - evaluare sincron și asincron, susținut de mine în cadrul a trei webinarii în perioada 22 - 24 iunie 2020 prin CCD Călărași. Material însoțit și de înregistrări video.