Fundația Orange

”Iarna”, de Mihail Sadoveanu

Concurs

Moroșan Doina

Trimis la 08.01.2022

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, II ÎNCEPĂTOR PREDARE

Materialul video poate fi utilizat ca resursă de învățare în clasă sau asincronă. Elevii fac cunoștință cu scriitorul, cu unele creații literare ale sale, învață cuvinte noi, identifică elementele specifice textului narativ, înțeleg conținutul textului și formulează ideile lui principale.


Conținut video


Multimedia


Materialul este un film ce poate fi utilizat în prima oră alocată predării-învățării textului ”Iarna”, după Mihail Sadoveanu. El poate fi utilizat și ca resursă de învățare asincronă. Prin intermediul acestui film elevii fac cunoștință cu scriitorul Mihail Sadoveanu, cu unele creații literare ale autorului și parcurg etapele de înțelegere a textului narativ.

Materialul facilitează învățarea elevilor prin faptul că oferă citirea model, explicarea cuvintelor noi și integrarea lor în alte contexte, identificarea elementelor specifice unui text narativ (locul și timpul acțiunii, personajele), formularea de răspunsuri.


Alte informații

Tipul resursei: film (fișier mp4), cu durata de 4:31 minute.

Momentul lecției când poate fi utilizată resursa: captarea atenției, lectura explicativă a textului / resursă pentru învățarea asincronă.

Link-ul resursei: https://youtu.be/QSuAfIOc-9Q


Moroșan Doina, profesor de Altă disciplină

Școala Gimnazială Nr. 4 , Vatra Dornei, Suceava

Trimis la 08.01.2022 - 19:38


Materiale similare

Povești de „Noapte bună!”

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I, II

Poveștile de „Noapte bună!”, realizate sub formă de conținut audio-video, au menirea de a sprijini copiii în ascultarea activă, cu interes și plăcere a unor povești inedite: „Ghici cât de mult te iubesc”, „E vremea de culcare”,
„Prima vară a lui Vulpișor” , „10 zâne spun noapte bună” .

Concurs de ghicitori - lecții animate

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I, II

Concursul de ghicitori prilejuiește elevilor formarea unei dicții clare și corecte, precum și antrenarea memoriei și a motivației pentru învățare și competiție.