Fundația Orange

Il presente indicativo dei verbi regolari

Concurs

Ioana Horga

Trimis la 31.01.2022

Interdisciplinar
MATEMATICĂ, LIMBI MODERNE, V, VI, VII ÎNCEPĂTOR PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Elevii vor invata verbele regulate la indicativ prezent prin intermediul platformei interactive Nearpod, intr-un mod atractiv.


Proiecte didactice


Documente


Galerie imagini, clic pentru zoom


Link-uri:

https://app.nearpod.com/?pin=A5CDDA953D81E85B43BF362987C0B940-1

https://nearpod.com/library/preview/lesson-L114483572

Lecția respectă fazele didactice ale unei lecții de predare (motivazione, globalità, sintesi, riflessione, verifica), dar spre deosebire de metodele tradiționale de predare, sunt incluse metode si strategii moderne, noile tehnologii. Obiectivele sunt atinse și cu ajutorul aplicațiilor kahoot și worwall, elevii învață in mod inductiv și exersează într-o manieră ludică, interactivă.


Ioana Horga, profesor de Limbi moderne

Colegiul Național ”Gheorghe Sincai”, Colegiul Național ”Mihai Eminescu”, Baia Mare, Maramureș

Trimis la 31.01.2022 - 12:10


Materiale similare

Marțișoare matematice

Matematică
MATEMATICĂ, V, VI, VII, VIII

Acest material se adresează elevilor din clasele V-VIII, material care vine în ajutorul profesorilor și elevilor cu scopul de a ușura înțelegerea profundă a unor concept matematice de bază și de a ușura aplicarea acestora în viața de zi cu zi.

The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VI

„Învățarea este optimizată atunci când se bazează pe cunoaștere și experiențe anterioare ale elevilor care le permit acestora să lege ceea ce știu deja de noile informații care trebuie învățate” (Roth, 1990). Metoda pe care am folosit-o în predarea lecției a fost „Știu / vreau să știu / am învățat”.