Ioana Horga
Trimis la 31.01.2022Link-uri:
https://app.nearpod.com/?pin=A5CDDA953D81E85B43BF362987C0B940-1
https://nearpod.com/library/preview/lesson-L114483572
Lecția respectă fazele didactice ale unei lecții de predare (motivazione, globalità, sintesi, riflessione, verifica), dar spre deosebire de metodele tradiționale de predare, sunt incluse metode si strategii moderne, noile tehnologii. Obiectivele sunt atinse și cu ajutorul aplicațiilor kahoot și worwall, elevii învață in mod inductiv și exersează într-o manieră ludică, interactivă.
Ioana Horga, profesor de Limbi moderne
Colegiul Național ”Gheorghe Sincai”, Colegiul Național ”Mihai Eminescu”, Baia Mare, Maramureș
Trimis la 31.01.2022 - 12:10
Elevii au acces la o prezentare interactiva a Carnavalului de la Veneția prin intermediul aplicației Thinglink. Acestia au posibilitatea sa acceseze diferite informații despre carnaval, precum si sa raspunda la o serie de filmulete si intrebari dand clic pe linkurile incluse in prezentare
Ioana Horga
Colegiul Național ”Gheorghe Sincai”, Colegiul Național ”Mihai Eminescu”, Maramureș
Leçon
Aceastã lecție de limba francezã poate fi folositã la clasa a V a, L 2, fiind potrivitã pentru nivelul A1, conform CECRL.
Tipul lecției: Insusire de noi cunoștințe.
Competențe generale vizate: Production orale et écrite.
Competențe specifice: identificarea orei; exprimarea corecta a orei.
Manea Georgiana
Scoala Gimnaziala , Dâmbovița