Botgros Didina
Trimis la 02.05.2023Materialul video se poate folosi într-o activitate de învățare/consolidare atât frontal cât și individual și poate fi un punct de plecare pentru un proiect ecologic, la nivel de clasă sau școală, cu activități care vor fi diversificate în funcție de aspectele pozitive și negative identificate la nivelul localității, cu activități interdisciplinare.
https://youtu.be/EpUQ0qlUguA
https://youtu.be/FBwbQSk2bSM
Materialul video a fost inclus într-o resursă educațională deschisă disponibilă în biblioteca Livresq
https://library.livresq.com/details/6081af32d9ae8a0007e4c336
Activități vizate în resursă:
- să identifice consecințele unor acțiuni ale omului asupra mediilor de viață explorate;
- să-și exprime opiniile (acord/dezacord)cu privire la anumite atitudini și comportamente observate în mediile de viață explorate;
- să realizeze postere, pliante, desene referitoare la regulile care trebuie respectate pentru protejarea mediului înconjurător.
Botgros Didina
Aninoasa, Hunedoara
Trimis la 02.05.2023 - 16:06
Tutorial stem.Discipline integrate: inginerie, arte, coding, memorare, literație;
Bordeianu Cornelia
Liceul Bilingv Olga Gudynn, București
Disciplina: Științe ale naturii
Clasa a IV-a
Competența specifică: 1.1. Identificarea unor relații între corpuri în cadrul unor fenomene și procese
Nicoleta Gîdea
Școala Gimnazială „Titu Maiorescu”, București