Elena Iorgulescu
Trimis la 10.01.2021Linkuri:
https://youtu.be/sBAtOK0dxVw
https://youtu.be/DNyc_VBYEYA
Prima lecție ajută la exersarea ritmului, citind silabele, cuvintele și propozițiile, folosind, în același timp, percuția corporală.
În al doilea film, copiii citesc singuri primul cântecel. Chiar dacă aparent versurile nu au logică, se pune accent pe ideea de amuzament și pe bucuria de a reuși să citească singuri versurile unui cântec.
Copiii trebuie să citească, apoi să se încadreze în ritmul dat și să cânte propozițiile, fapt care ajută la îmbunătățirea citirii.
Elena Iorgulescu, profesor de Limba și literatura română, Muzică și mișcare
Școala Gimnazială „Grigorie Ghica Voievod”, București
Trimis la 10.01.2021 - 15:39
Materialul prezentat poate fi folosit în cadrul orelor de MEM, CLR, MM,la clasa I. Cuprinde resurse educaționale diverse cum ar fi: curiozități despre veverițe, jocuri pe platformele wordwall și kahoot, un sondaj de opinie creat în google forms, desene animate, un cântec de pe platforma Tra LaLa.
Ionela Țone
Școala Gimnazială Nr. 7, Giurgiu
Aplicațiile existente în cadrul proiectului sunt propuse pentru a fi folosite în cadrul unei lecții de recapitulare și sistematizare a cunoștințelor privind adunarea și scăderea numerelor naturale în concentrul 0-31, fără trecere peste ordin, lecție ce se poate aplica la disciplina MEM - clasa I.
Mînzicu Simona Valentina
Liceul Teoretic „Șerban Vodă”, Prahova