Fundația Orange

Jocuri de ritm și citire. Citim și cântăm

Concurs

Elena Iorgulescu

Trimis la 10.01.2021

Educație muzicală
EDUCAȚIE MUZICALĂ, I ÎNCEPĂTOR CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Aceste jocuri filmate îi ajută pe copii să-și dezvolte simțul ritmic, îmbunătățindu-și, în același timp, formarea câmpului vizual de silabă și cuvânt (copiii se află la început și știu puține litere).


Conținut video


Multimedia


Linkuri:
https://youtu.be/sBAtOK0dxVw
https://youtu.be/DNyc_VBYEYA

Prima lecție ajută la exersarea ritmului, citind silabele, cuvintele și propozițiile, folosind, în același timp, percuția corporală.

În al doilea film, copiii citesc singuri primul cântecel. Chiar dacă aparent versurile nu au logică, se pune accent pe ideea de amuzament și pe bucuria de a reuși să citească singuri versurile unui cântec.

Copiii trebuie să citească, apoi să se încadreze în ritmul dat și să cânte propozițiile, fapt care ajută la îmbunătățirea citirii.


Elena Iorgulescu, profesor de Limba și literatura română, Muzică și mișcare

Școala Gimnazială „Grigorie Ghica Voievod”, București

Trimis la 10.01.2021 - 15:39


Materiale similare

Notele muzicale - între teorie și practică

Educație muzicală
EDUCAȚIE MUZICALĂ, V

Notele muzicale pot fi înțelese cu mai mare ușurință atunci când se face legătura între Teorie și Practică. Acestea nu mai reprezintă un concept abstract - simboluri pe portativ - ci sunt în strânsă legătură cu lumea sonoră, putând fi identificate pe claviatură (piano apps - telefon / tabletă)

Adunarea și scăderea numerelor naturale în concentrul 0-31

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, I

Aplicațiile existente în cadrul proiectului sunt propuse pentru a fi folosite în cadrul unei lecții de recapitulare și sistematizare a cunoștințelor privind adunarea și scăderea numerelor naturale în concentrul 0-31, fără trecere peste ordin, lecție ce se poate aplica la disciplina MEM - clasa I.