Fundația Orange

Lecție interactivă Limba și literatura română, clasa a III-a „Povestea omului de zăpadă” poveste populară

Concurs

Frățilă Alina Mihaela

Trimis la 30.01.2022

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, III MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Lecție integrată realizată pe platforma LIVRESQ
Arie curriculară: Limbă și comunicare
Disciplina: Limba și literatura română
Scopul lecției: Receptarea textului narativ



Proiecte didactice


Link: https://library.livresq.com/details/6007de289eb0b30007943f9c

Lecția propusă este o lecție interactivă, realizată pe platforma Livresq, la disciplia Limba și literatura română, dedicată elevilor din clasa a III-a, cu titlul „Povestea omului de zăpadă” și are ca obiective:

Obiective operaționale:
O1 - citească textul „Povestea omului de zăpadă“ fluent, corect, expresiv, respectând semnele de punctuație, în condițiile analizei conținutului textului;
O2 -să utilizeze achizițiile lexicale însușite pe baza lecturării textului narativ „Povestea omului de zăpadă“, în contexte variate, pe parcursul orei;
O3- să formuleze întrebări și răspunsuri despre conținutul textului „Povestea omului de zăpadă“, în contextul rezolvării de exerciții, pe parcursul orei;
O4- să rezolve probleme de matematică legate de conținutul textului;
O5- să aplice achizițiile specifice disciplinei științe ale naturii în exercițiile efectuate, pe parcursul orei.

Cuprinsul lecției este următorul:
- Povestea omului de zăpadă
- Audierea textului
- Să înțelegem textul!
- Joc de cuvinte
- Audierea cântecului „Omul de zăpadă”
- Activitate practică


Frățilă Alina Mihaela, profesor de Matematică, Limba și literatura română, Științe ale naturii, Dezvoltare personală, Muzică și mișcare

Liceul Teoretic „Șerban Vodă”, Slănic, Prahova

Trimis la 30.01.2022 - 20:13


Materiale similare

Substantivul

Limba și literatura română
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, III

Proiectul de lecție este o îmbinare între metoda de predare tradițională îmbinată cu diverse aplicații digitale, menite să trezească interesul elevilor pentru învățare, aceștia fiind capabili să-și însușească noi noțiuni și cunoștințe despre substantiv.

Proiect didactic, AVAP, clasa a III-a

Interdisciplinar
LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ, III

Elevii trebuie să fie conștienți de importanța celor 3 R: Reducere, Refolosire, Reciclare!
Eu consider că un elev informat, prietenos cu mediul, va deveni un adult responsabil!
Am realizat o lecție la AVAP, un ghiveci din pet, o actvitate integrată.