Botgros Didina
Trimis la 29.12.2020Aplicațiile propuse sunt create pe platforma https://app.wizer.me atât pentru lecțiile de Comunicare în limba română încărcate la categoria proiecte didactice, cât și pentru o evaluare sumativă a unității de învățare Farmecul iernii – clasa a II-a.
Am ales această platformă pentru crearea lecțiilor online pentru că este o resursă eficientă atât pentru lecțiile sincron cât și pentru cele asincron, cu posibilitatea de a implica copiii în utilizarea tehnologiei atât în clasă – frontal online, cât și acasă – individual.
Aplicațiile cuprind forme variate de activități: exerciții cu alegere multiplă, cu spații de completat, exerciții de asociere, lectură suplimentară, răspunsuri pe baza lecturii, materiale audio și video, precum și resurse create pe alte platforme (wordwall, learningapps, kahoot, nearpod) integrate cu codul embed direct în lecție.
Sarcinile de lucru date elevilor îi solicită să creeze și ei diverse materiale audio-video folosind aplicații gratuite instalate pe telefonul mobil(Canva, ChatterKids, Voki, WordCloud, Quik, Padlet), ceea ce stimulează creativitatea elevilor și conduce la formarea competențelor propuse în lecție.
Platforma permite crearea de fișe interactive, care pot fi trimise ca temă elevilor, direct pe Classroom sau Edmondo, cu posibilitatea de verificare în timp real sau autoverificare.
Au fost folosite ilustrații cu licență creative commons de pe https://pixabay.com/ro/ sau https://www.photosforclass.com/ iar cele create personal au fost stampilate cu licență prin http://ccstamper.edu-sharing.org
Toate lecțiile create pentru clasa I și clasa a II-a se găsesc publice pe profilul personal https://app.wizer.me/profile/Od6AW
Botgros Didina, profesor de Matematică, Limba și literatura română, Dezvoltare personală, Muzică și mișcare, Joc și mișcare
Gimnazială „Sf. Varvara”, Aninoasa, Hunedoara
Trimis la 29.12.2020 - 18:06
Resursa digitală este un proiect didactic pentru o lecție interactivă, interdisciplinară, la clasa a II-a, care se poate desfășura atât sincron cât și asincron.
Botgros Didina
Școala Gimnazială „Sfânta Varvara”, Hunedoara
Am creat pe platforma Livresq o lecție integrată pentru toată săptămâna. Lecția am folosit-o la clasă, iar pentru cei din online am aplicat Flipped classroom. M-am înregistrat video și am prezentat „marea lecție” copiilor. Aceștia au primit linkul lecției și au rezolvat în ritm propriu.
Elisabeta Mînecuță
Școala Gimnazială Nr. 27 „Anatol Ghermanschi”, Brașov