Elena Buric
Trimis la 14.02.2019De asemenea, reprezintă o oportunitate de recapitulare a genurilor, a căror cunoaștere este esențială în însușirea corectă a posesivelor.
Materialul fost realizat pe https://www.moovly.com, folosind scheme create de autoare pe https://www.canva.com/ și voce de sinteză de pe https://www.acapela-group.com.
Acest video este unul dintre suporturile digitale de bază ale planului de lecție cu același titlu, fiind folosit de către profesor pentru predarea sau reactualizarea cunoștințelor prin sublinierea dificultăților și a diferențelor față de limba română.
Elena Buric, profesor de Limbi moderne
Colegiul Dobrogean ”Spiru Haret”, România, Tulcea, Tulcea
Trimis la 14.02.2019 - 06:16
20 Martie - Ziua Internațională a Francofoniei. Utilizând aplicația ADOBE SPARK, am realizat înregistrarea video atașată care reprezintă rezultatul activităților desfășurate cu elevii atât în clase, cât și în mediul online, în cadrul proiectului educațional "Francophonie en pandémie".
Ileana Enăștescu
Școala Gimnazială Săcălaz, Timiș
Crearea de conținut autentic, relevant pentru elevi se poate realiza foarte ușor prin folosirea aplicațiilor de genul Chatterpix sau Woki. Elevii utilizează imagini și text în contextul adecvat pentru a crea prezentări, descrieri, scurte monologuri sau interviuri. Este motivant și distractiv!
Iolanda Sztrelenczuk
Liceul Tehnologic de Transporturi Auto, Maramureș