Fundația Orange

Lozul castigator

Concurs

Florea Cristian

Trimis la 20.04.2017

Matematică
MATEMATICĂ, VII MEDIU CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR

Aceasta activiatea propune recapitularea ariilor partrulaterelor particulare intr-un mod dinamic si diferentiat.
Activitatea poate fi folosita in special in perioade in care elevii manifesta o clara lipsa de concentare (de exemplu samptamana premergatoare unei vacante).



Conținut video


Documente


Personal am incearcat aceata activitate si pot spune ca mare ei avantaj il constituie implicarea cu entuziasm a tuturor elevilor.
In tarile vestice, multiculturare, predarea folosind mijloace si tehnici moderne reprezinta garantia unei educatii eficiente.
Personal consider ca in Romania sistemul de predare clasic bazat pe creta, tabla si culegere functioneaza doar datorita faptului ca profesorul cunoaste mentalitatea elevului. Cum am preda oare daca in clasa am avea un american, un chinez si un sud african?
Cred ca intr-o astfel de situatie singura solutie e sa le demonstram tuturor ca matematica este practica, "amuzanta", variata.


Florea Cristian

Romania, Cisnadie, Sibiu

Trimis la 20.04.2017 - 13:46


Materiale similare

Radicalul - operații

Matematică
MATEMATICĂ, VII

Radicalul se studiază, mai întâi, în școala gimnazială și este finalizat în liceu, adică în clasa a X a. În acest material accentul cade pe câteva proprietăți ale radicalilor care ne permit să facem operații cu aceștia.

Crimă în lumea matematicii !!

Matematică
MATEMATICĂ, VII, VIII

Cum ar fi să aflați că descoperirea numerelor iraționale l-a făcut pe Pitagora să-și omoare discipolul favorit? Introducerea noțiunii de numere iraționale cu ajutorul unei povești din Grecia Antică.