Crisan
Trimis la 25.05.2023Mi-am dorit o lecție cât mai atractivă în care elevii să fie principalii actori cu dorințe de rezolvare și utilizare a mijloacelor și metodelor moderne. Utilizând tehnologia procesul instructiv-educativ se îmbogățește prin participarea activă a elevilor și astfel se crează un mediu de învățare stimulativ și în același timp confortabil.
Pe lângă atingerea competențelor matematice utilizând tehnologia se stimulează realizarea competențelor informatice. Ȋn realizarea acestei lecții se folosesc atât resurse educaționale deschise create anterior, aplicarea unui rebus in format online https://www.didactic.ro/instrumente-interactive/rebus/martisoare-matematice , dar și provocarea elevilor pentru utilizarea unor softuri în locul metodelor clasice.
Softul utilizat este GeoGebra Classic https://www.geogebra.org/classic?lang=ro , software-ul dinamic de matematică preferat de toată lumea care a primit numeroase premii de soft educational și care sprijină educația STEM și inovațiile în procesul de predare și învățare la nivel mondial. Acest software se poate utiliza offfline și este gratuit.
Software-ul este cu utilizare liberă în învățare, predare și evaluare, fiind complet interactiv, cu interfață ușor de utilizat, cu multe instrumente.
Scopul lecției este să aplice noțiunile învățate în cadrul capitolului “Numere naturale” în rezolvarea problemelor descoperind astfel informații din viața cotidiană și anume să descopere simboluri culturale și tradiționale ale sărbătorilor de 1 Martie și 8 Martie.
Crisan, profesor de Matematică
Școala Gimnazială Nr. 1, Coșeiu, Sălaj
Trimis la 25.05.2023 - 14:58
Demonstrarea teoremei lui Pitagora poate fi realizată în multe moduri, dar folosirea imprimării 3D poate fi o modalitate interesantă și interactivă de a înțelege conceptul și de a vedea cum funcționează teorema.
Nicu
Vâlcea
A következő oktatóprogram lehetőséget ad a Háromszögek fejezet átismétlésére, játékos formában.
Soos Emőke
Școala Gimnazială „Avram Iancu”, Cluj