Gîrleanu Ramona
Trimis la 17.11.2020„Matematica cu Mojo” vizează învățarea matematicii într-o manieră distractivă. Acesta poate fi utilizat la elevii de clasa I-a. Materialul este captivant, putând fi utilizat ca o modalitate de captare a atenție, dar poate fi foarte bine folosit și pentru consolidarea sau evaluarea cunoștințelor ce țin de adunarea numerelor naturale în concentrul 0-100 fără trecere peste ordin. Copiii îl folosesc cu ușurință și participă cu drag la activitate.
Link: https://scratch.mit.edu/projects/450566418
„Matematica cu Mojo” poate fi utilizat cu ușurință pentru consolidarea cunoștințelor sau chiar evaluare dacă este accesat de către fiecare elev pe dispozitivul propriu. Joculețul este interactiv, deoarece animăluțul comunică cu elevii și așteaptă răspuns din partea lor. Este un material lejer, atractiv și motivant.
Gîrleanu Ramona, profesor de Geografie, Istorie, Limbi moderne, Matematică, Limba și literatura română, Educație muzicală, Educație plastică, Științe ale naturii, Dezvoltare personală, Muzică și mișcare, Joc și mișcare
Școala Gimnazială „Lascăr Catargiu”, Galați
Trimis la 17.11.2020 - 15:11
Materialul este conceput pentru consolidarea cunoștințelor la clasa I „Adunărea în concentrul 0-100”.
Ciorogariu Ileana Maria
Gimnazială Racovița, structura Sebeșu de Sus, Sibiu
Resursă sub formă de joc pentru consolidarea algortimului de efectuare a adunării cu trecere peste ordin în concenntrul 0-100 și a terminologiei matematice specifice operației de adunare
Cîrlig Marian
Gimnazială „Dimitrie Ion Ghica”, Călărași
1 comentariu
Matematica cu Mojo
Lecția nu este corectă. Am introdus greșit cele 5 răspunsuri și la sfârșit mi s-a spus că am răspuns corect la toate cele 5 calcule. Ce pot învață copiii din acest proiect?
Răspunde