Clop Ana Mariana
Trimis la 18.03.2020 - Elevii vor primi fișele de lucru pe care se află schița unui teren parcelat (vezi anexa1) Se analizează frontal schița și cerințele de pe fișă.
- Se reamintesc formulele care se folosesc pentru calculul ariei și a perimetrului dreptunghiului și se scriu pe tablă. Apoi se reamintește cum ar putea să afle aria și perimetrul suprafețelor care nu sunt dreptunghiulare („locul de pășune” și „țarcul de vest”)
- Elevii vor lucra în perechi. Vor urmări dimensiunile pe harta de pe fișă considerate în metri și vor afla ariile și perimetrele a trei parcele: „casa fermierului”, „locul de pășune al oilor” și „suprafața totală”. Cei care lucrează mai repede vor transforma, opțional, ariile și în hectare. Verificarea calculelor se va face frontal.
Elevii au calculatoarele pe masă și au de rezolvat independent următoarele sarcini:
• să deschidă jocul Minecraft și să creeze o „lume nouă” în care să nu aibă forme de relief. Această opțiune se setează din Advanced - World type - Flat - Create World.
• să construiască schița de pe fișă și în Minecraft.
Clop Ana Mariana, profesor de Matematică
Liceul Vocațional Pedagogic Nicolae Bolcaș, România, Beiuș, Bihor
Trimis la 18.03.2020 - 17:35
Acest Site Google conține proiecte pentru activități extrașcolare și extracurriculare. Site-ul a fost creat în limba maghiară, deoarece aparținem minorităților maghiare. Cu ocazia Zilei Minorităților Naționale am organizat un program cultural în limba română care poate fi accesat aici.
Gál-Iankó Katalin
Școala Gimnazială nr. 1, Sălaj
Site de matematica
Romeo Surdu
Scoala Pogana, Vaslui